معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه خبر داد؛

برگزاری گردهمایی «علما و روحانیون» شهرستان سوادکوه در ماه رمضان

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌ شمالی گفت: گردهمایی علما و روحانیت شهرستان سوادکوه در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۹۱۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ - 15May 2018
برگزاری  گردهمایی «علما و روحانیون» شهرستان سوادکوه در ماه مبارک رمضانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «داوود عزتی» معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌ شمالی صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های ماه رمضان در این شهرستان‌ها، اعزام روحانیون به مساجد و حسینیه‌ها را یکی از اولویت‌های اداره تبلیغات اسلامی این دو شهرستان در ماه رمضان دانست و اظهار داشت: در این راستا 60 روحانی امسال به مساجد و حسینیه‌های شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌ شمالی اعزام می‌شوند.

وی 42 نفر از علما و روحانیون اعزامی به حسینیه‌ها و مساجد این دو شهرستان را بومی و 18 نفر را اعزامی از قم اعلام و خاطر‌نشان کرد: 36 نفر از علما و روحانیون در شهرستان سوادکوه و 24 نفر دیگر در شهرستان سوادکوه‌ شمالی فعالیت می‌کنند.
 
این مسئول ادامه داد: از 60 نفر روحانی اعزامی، 16 نفر در حوزه شهری و 20 نفر در حوزه روستایی سوادکوه، 6 نفر در حوزه شهری و 18 نفر در حوزه روستایی شهرستان سوادکوه‌شمالی فعالیت می‌کنند.
 
معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌ شمالی به برخی از برنامه‌های ماه رمضان حسینیه‌ها و مساجد شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌ شمالی اشاره‌ کرد و گفت: برگزاری گردهمایی علما و روحانیت شهرستان سوادکوه به میزبانی اداره تبلیغات اسلامی، برگزاری نماز جماعت، سخنرانی مذهبی، محافل قرآنی و برنامه‌های مناسبتی از جمله برنامه‌های علما و روحانیون شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌ شمالی در ماه مبارک رمضان است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار