حاجی‌بابایی:

سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نسخه‌ای شفابخش در نظام آموزشی است

وزیر اسبق آموزش و پرورش گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نسخه‌ای شفابخش در نظام آموزشی است و اگر مسیر سند تحول بنیادین به درستی اجرا شود بدون شک در هیچ قسمتی دچار مشکل نخواهیم شد.
کد خبر: ۲۹۱۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹ - 15May 2018

سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نسخه‌ای شفابخش در نظام آموزشی استبه گزارش دفاع پرس از همدان، «حمیدرضا حاجی‌بابایی» نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در مراسم بزرگداشت مقام معلم اظهار داشت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان سندی افتخار آمیز کشور به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا این سند در آموزش و پرورش اجرایی شود افزود: در حال حاضر تعامل سازنده‌ای بین آموزش و پرورش و مجلس شورای اسلامی وجود دارد.

حاجی‌بابایی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را نقشه راهی برای معلمان، دانش‌آموزان و مدارس دانست و تصریح کرد: حداقل 600 کارشناس مجرب در کشور که حرف برای گفتن دارند، این سند را تأیید کرده اند.

وزیر اسبق آموزش و پرورش همچنین با اشاره به فرمایشات  مقام معظم رهبری در خصوص این سند تاکید کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نسخه‌ای شفابخش در نظام آموزشی است و اگر مسیر سند تحول بنیادین به درستی اجرا شود بدون شک در هیچ قسمتی دچار مشکل نخواهیم شد.

این مسئول با اشاره به اینکه ارتقای جایگاه اساتید، فناوران و معلمان در برنامه ششم توسعه مصوب شده و جز این راهی نداریم افزود: اعتقاد ما این است که در نظام رتبه‌بندی معلمان، یک معلم باید جایگاه هیأت علمی داشته باشد.

نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به جایگاه دانشگاه فرهنگیان گفت: تا زمانی که ما دانشگاه تربیت معلم نداشته باشیم، نمی‌توانیم مسیر تعالی آموزش و پرورش را هموار کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار