جلالی:

70 درصد تجهیزات اولین بیمارستان دندانپزشکی «ایرانی» است

رییس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) گفت: 70 درصد تجهیزات پزشکی بیمارستان دندانپزشکی این دانشگاه «ایرانی» است.
کد خبر: ۲۹۱۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹ - 15May 2018

70 درصد تجهیزات پزشکی بیمارستان دندانپزشکی «ایرانی» استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، دکتر «علیرضا جلالی» رییس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) در آیین افتتاح بیمارستان تخصصی دندانپزشکی اظهار داشت: 90 درصد ابنیه و 70 درصد تجهیزات پزشکی نخستین بیمارستان تخصصی دندانپزشکی کشور که به نام دکتر شهید «بهرام شکری» مزین شده، ایرانی است.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی سیستم پرونده الکترونیک، یکی از مزایای بیمارستان شهید شکری است، عنوان کرد: در این بیمارستان تخصصی، یک طبقه برای اطفال با طراحی کودکانه و یک طبقه برای بانوان در نظر گرفته شده است.

دکتر جلالی با بیان اینکه ساختمان بیمارستان تخصصی دندانپزشکی شهید شکری در 7 طبقه ساخته شده است، گفت: یکی از طبقات بیمارستان به مدت 30 روز است که خدمات ارائه می‌دهد و چند هزار مراجعه‌کننده هم داشته است.

وی درباره پروژه‌های در دست احداث هم بیان داشت: برج پژوهش بیمارستان برای انجام کارهای پژوهشی و سلول درمانی، مرکز پرتو سرطان امید در 14 طبقه برای ارائه خدمات به بیماران سرطانی، خوابگاه دانشجویان در 12 طبقه، کلینیک طب سنتی و مرکز ژنتیک نور از جمله پروژه‌های در دست احداث است که تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسند.

دکتر جلالی با بیان اینکه دستگاه دوم MRI هم امسال در این بیمارستان نصب و راه‌اندازی می شود، گفت: دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) 158 استاد تمام، 76 دانشیار و 315 عضو هیات علمی دارد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار