سرلشکر جعفری:

سپاه به دنبال ارائه «خدمات ارزان» به مردم است

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه سپاه انسان‌محور است، گفت: این نهاد فرهنگی و نظامی الگویی برای ارائه خدمات به مردم است و به دنبال ارائه «خدمات ارزان» هستیم.
کد خبر: ۲۹۱۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱ - 15May 2018

سپاه به دنبال ارائه «خدمات ارزان» به مردم استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین افتتاح اولین بیمارستان تخصصی دندانپزشکی کشور گفت: اهمیت این بیمارستان در این است که اولین بیمارستان تخصصی دندانپزشکی در کشور و چهارمین بیمارستان تخصصی در جهان است؛ این از افتخارات ایران اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: توجه سپاه به خدمات درمانی و بهداشتی به دلیل این است که سپاه یک سازمان انسان‌محور است و نه تجهیزات محور؛ سازمان‌های نظامی در سایر نقاط جهان متکی بر تجهیزات هستند و اگر قدرتی دارند به واسطه فناوری، تجهیزات و قدرت آتش‌شان است، اما سپاه یک نهاد فرهنگی، سیاسی، امنیتی و نظامی است و این ویژگی‌ها ایحاب می‌کند که بیش از گذشته به نیروی انسانی توجه داشته باشیم و قدرت خود را در رابطه با نیروی انسانی مومن، بصیر و انقلابی توسعه دهیم.

سرلشکر جعفری مردمی عمل کردن و مکتبی بودن را از دیگر ویژگی‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برشمرد و بیان کرد: خیلی‌ها ممکن است ایمان بالایی داشته باشند ولی در مقابل فاقد روحیه انقلابی هستند. سپاه یک سازمان همه‌جانبه و جامع است و این از شاخصه‌های اتقلابی، مردمی بودن و مردمی عمل کردن است.

وی ادامه داد: آفتی که می‌تواند برای سپاه وجود داشته باشد، الگوگیری از ارتش‌های جهان و دیگر سازمان‌هاست، زیرا سپاه یک سازمان چند بعدی است و باید الگویی برای ارائه خدمات به مردم باشد.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه انسان‌محور بودن و ارائه خدمات به بهترین نحو ممکن آن هم با کیفیت مطلوب از اهداف و راهبردهای سپاه است، افزود: مسئله دیگری که باید به آن توجه شود عدم نگاه منفعت‌طلبانه به خدمات است. سپاه باید یک نهاد انقلابی باشد که به دنبال ارائه خدمات ارزان قیمت است و در این رابطه باید بتواند به عنوان الگویی برای دیگران مطرح شود.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: تربیت کادر پزشکی در عرصه‌های مختلف وظیفه دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله است تا این مرکز به مجموعه‌ای نمونه و الگو در تمامی ابعاد تبدیل شود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار