تشریح برنامه‌های صدا و سیمای مرکز لرستان در ماه مبارک رمضان

مسئول روابط عمومی صدا و سیمای مرکز لرستان گفت: برنامه «ماه مهربانی» ویژه افطار و برنامه «شوق بندگی» در سحرگاه و نیز «تفسیر قرآن کریم» توسط آیت‌الله «میرعمادی» در ماه مبارک رمضان از مرکز صدا و سیمای مرکز لرستان پخش می‌شود.
کد خبر: ۲۹۱۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰ - 15May 2018

برنامه «ماه مهربانی» «شوق بندگی» و «تفسیر قرآن کریم» در ماه مبارک رمضان پخش می شود«مهرداد رحمتی» مسئول روابط عمومی صدا و سیمای مرکز لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس، اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز لرستان در ماه مبارک رمضان برنامه‌های تولیدی و تأمینی را تهیه کرده است.

وی با اشاره به برنامه «ماه مهربانی» گفت: این برنامه زمان افطار پخش می‌شود و برنامه «شوق بندگی» نیز با تهیه‌کنندگی «حمید بیرانوند» نیز در سحرگاه ماه مبارک رمضان روی آنتن می‌رود.

مسئول روابط عمومی صدا و سیمای مرکز لرستان گفت: جمع‌خوانی قرآن کریم با حضور مردم روزه‌دار در حسینیه «ثارالله» سپاه به صورت زنده هر روز ساعت ۱۸ از سیمای مرکز لرستان پخش خواهد شد.

رحمتی با اشاره به ویژه‌برنامه «قامت استوار» بیان داشت: برنامه قامت استوار برای ایام شهادت «حضرت علی (ع)» و شب‌های قدر از مصلی «الغدیر» خرم‌آباد بصورت زنده روی آنتن می‌ورد.

وی با اشاره به پخش زنده برنامه تفسیر قرآن کریم گفت: تفسیر قرآن کریم هر شب ساعت ۲۱ توسط امام جمعه خرم‌آباد «آیت‌الله میرعمادی» از شبکه افلاک پخش می‌شود.

رحمتی در ادامه به برنامه‌های تأمینی مرکز صدا و سیمای استان لرستان اشاره کرد و گفت: برنامه «رستاخیز تفنگ‌ها» با موضوعیت مبارزه با استکبار در ۳۱ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای پخش خواهند شد.

وی با اشاره به مستند «اهل ایمان» که درخصوص آداب و رسوم مردم سراسر کشور در ماه مبارک رمضان است، اظهار داشت: این مستند در ۳۰ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای به سمع و نظر روزه‌داران خواهد رسید.

مسئول روابط عمومی صدا و سیمای مرکز لرستان برنامه‌های واحد خبر صدای لرستان را تشریح کرد و گفت: خبر مرکز لرستان نیز با تهیه گزارش‌هایی از تغذیه و سفره‌های افطار روزه‌داران، رسوم و آیین‌های ماه مبارک رمضان در استان، به هم‌استانی‌های عزیز اطلاع رسانی خواهد کرد.

وی با اشاره به برنامه «ماه طلایی» و «شهر عاشقی» نیز گفت: برنامه‌های «ماه طلایی» ویژه افطار و برنامه «شهر عاشقی» نیز سحر‌های ماه رمضان از صدای مرکز استان پخش خواهند شد.

رحمتی در ادامه «سلام لرستان»، «گلستانه»، «صدای آشنا»، «دولت‌سرا»، «کوچه باغ جوانی»، «جُنگ ادب و هنر» و «مجله ورزشی» را ازجمله برنامه‌های صدای لرستان در ماه مبارک رمضان برشمرد و افزود: این برنامه‌ها با محوریت موضوعات اخلاقی و اجتماعی، تغذیه در ماه رمضان، روزه اولی‌ها، بیماران و روزه آن‌ها در ماه مبارک، جوان و روزه‌داری و ورزش در ماه رمضان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار