انتشار فراخوان مسابقه تمبر پستی و کارت پستال کودکان درباره امام رضا (ع)

طراحی تمبر پستی و کارت پستال مسابقه‌ای دیگر در قالب شانزدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام است که فراخوان آن از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان مسوول کارگروه کودک و نوجوان جشنواره منتشر شده است.
کد خبر: ۲۹۱۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳ - 15May 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، مسابقه طراحی تمبر پستی و کارت پستال با محورهای موضوعی قدمگاه عشق (هجرت امام رضا علیه‌السلام از مدینه تا خراسان)، سبک زندگی امام رضا (ع)، (اخلاق و آداب، زهد و عبادت، رأفت و مهربانی، طب‌ الرضا) و... انتشار یافته است.

بر این اساس شرکت‌کنندگان در دو گروه سنی 8 تا 10، 11 تا 13 و 14 تا 18 سال می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

در این فراخوان آمده است: آثار به صورت فردی ارسال، طرح‌ها بر روی یک قطعه مقوای محکم در اندازه A4 ضمیمه و در پشت آن فرم ثبت نام نصب شده است و از طریق پست پیشتاز یا پست ویژه ارسال شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه تا 15 خرداد 1397 مهلت دارند تا آثار خود را به مراکز فرهنگی هنری کانون سراسر کشور ارسال کنند.

بر همین اساس، شانزدهمین جشنواره رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سال 1397 هم‌زمان با دهه کرامت برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد.

گفتنی است فراخوان جشنواره شانزدهم رضوی ویژه کودک و نوجوان با 10 موضوع‌ «پژوهش اعضا»، «تمبر پستی و کارت‌پستال‌سازی»، «نامه‌ای به امام» و «خاطرات زیارت»، «کتاب‌سازی»، «کاردستی»، «سرود»، «پویانمایی» ویژه‌ی (کودک و نوجوان)، «‌قصه‌گویی» و «داستان‌نویسی» ویژه‌ی (بزرگ‌سال) در پایگاه اطلاع رسانی کانون به نشانی www.kanoonnews.ir منتشر شده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار