کاظمی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

آمریکای جنایتکار اهل گفت‌وگو و تعامل نیست/ خروج آمریکا از برجام را به فال نیک می‌گیریم

نماینده مجلس شورای اسلامی نقض برجام از سوی آمریکا را در ادامه روند این قرارداد بی‌اثر دانست و گفت: خروج آمریکا از برجام را به فال نیک می‌گیریم.
کد خبر: ۲۹۱۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۰ - 17May 2018

/«علی کاظمی» نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، اظهار داشت: مجلس از ابتدای انعقاد قرارداد برجام در کنار دولت و تیم مذاکره‌کننده بود و از هرگونه حمایت در جهت کسب منافع کشور دریغ نکرد. خروج آمریکا از برجام موضوعی نیست که ما را متحمل خسارت کند.

این نماینده خانه ملت با اشاره به عدم تعهدپذیری آمریکایی‌ها در خصوص برجام افزود: اینکه رئیس جمهور سابق آمریکا برجام را به‌ عنوان قراردادی موثر می‌پذیرد و با روی کار آمدن رئیس جمهور فعلی این کشور، آن‌ها اعلام می‌کنند که این قرارداد بدترین قراردادی است که ما امضا کردیم و تعهدات خود را نقض می‌کنند، این نشان از عدم ثبات و نامشخص بودن مواضع این کشور است. در آمریکا به طور سلیقه‌ای و به دور از عملگرا بودن به قوانین بین‌المللی، تصمیم‌گیری و اقدام می‌شود.

کاظمی دشمنی آمریکا با کشورمان را موضوعی مهم و انکارناپذیر دانست و خاطرنشان کرد: تاریخ تمام خصومت‌ها و اقدامات بی‌شرمانه این کشور نسبت به ما را ثبت و ضبط کرده و به نسل‌های آینده منتقل خواهد کرد، ما باید از هرآنچه که این کشور علیه ما در طول این چهل سال انجام داده عبرت بگیریم و دلخوش به برقراری ارتباط و همکاری با این کشور نباشیم.

وی با اشاره به تحولات منطقه، تروریست‌پروری را یکی از بزرگترین اقدامات آمریکایی‌ها در راستای ضربه‌ زدن به کشورهای اسلامی عنوان کرد و گفت: کشوری که مدام در امور کشورهای دیگر مداخله می‌کند و فجیع‌ترین جنایات را مرتکب می‌شود، اهل گفت‌وگو و تعامل نیست. آمریکا هر اقدامی انجام می‌دهد تا منافع کشورش تامین شود. این کشور انواع تسلیحات جنگی را به گروه‌های تروریست و درگیر در منطقه می‌فروشد تا پول‌های هنگفتی دریافت و خزانه خود را تامین کند.

کاظمی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص اجرای اقتصاد مقاومتی گفت: با داشته‌ها و توانمندی‌های خودمان می‌توانیم از تمام بحران‌های پیش رو خارج شویم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار