شاه‌آبادی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

رسانه ملی از آثار منتخب «رزمواره مدافعان حرم» بهترین بهره را خواهد برد

معاون صدای رسانه ملی با اشاره به حس و حال خوب آثار رسیده به رزمواره مدافعان حرم گفت: رسانه ملی از آثار منتخب رزمواره مدافعان حرم بهترین بهره را خواهد برد.
کد خبر: ۲۹۱۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴ - 15May 2018

«حمیدرضا شاه‌آبادی» معاون صدای رسانه ملی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس با بیان اینکه برگزاری رزمواره مدافعان حرم سنگ بنای خوبی در کشور نهادینه کرد، اظهار داشت: انتخاب نام رزمواره برای مدافعان حرم، همانند همه مدافعین حرم که در عالم تک‌اند، یک واژه انحصاری است که به این حرکت عظمت بخشیده است.

وی ادامه داد: رسانه ملی در درون خود هنرمندان و افتخارآفرینان زیادی دارد که تاکنون توفیقات بسیاری را حاصل کرده‌اند به گونه‌ای که یک تنه در برابر 160 رسانه شایعه افکن دشمن مصاف می‌کنند.

شاه آبادی رزمواره مدافعان حرم را محل حضور هنرمندانی دانست که علاقمند به ادای دین نسبت شهدا هستند و تصریح کرد: در رزمواره مدافعان حرم، هنرمندان آماتور و نیمه حرفه‌ای که علاقمند هستند دینشان را به ستارگان این کشور ادا کنند مجالی پیدا می‌کنند تا به رقابت بپردازند.

معاون صدای رسانه ملی گفت: مجموعه‌های مختلفی از جمله بسیج، معاونت فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رسانه ملی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با محوریت رادیو ایران،  دست به دست هم دادند تا راهی باز شود که آثار هنرمندان دلسوز که حاصل حس نابشان بوده است را به این رزمواره ارائه کنند.

وی درباره چگونگی استفاده از آثار رسیده به این رزمواره گفت: ما به عنوان رسانه ملی از این آثار، نه به خاطر نوع تکنیک بلکه به لحاظ احساسی که در آن‌ها وجود دارد در صدا و سیما به طور ویژه بهره می‌بریم. و تلاش می‌کنیم از این هنرمندان در عرصه‌های مختلف دیگر نیز بهره ببریم.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار