نادری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

برجام برای مردم ما دستاوردی نداشت

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: برجام برای مردم ما دستاوردی نداشته و خانواده‌های ایرانی از انعقاد این قراراد منفعتی کسب نکردند.
کد خبر: ۲۹۱۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ - 17May 2018

/«شهاب نادری» نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، در خصوص برجام و نقض این قرارداد از سوی آمریکا اظهار داشت: برجام برای مردم ما دستاوردی نداشته و خانواده‌های ایرانی از انعقاد این قراراد منفعتی کسب نکردند.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم خاطرنشان کرد: دولت رسیدگی به امورات مردم را باید در اولویت کارهای خود قرار دهد و زمان خود را صرف ماندن یا نماندن اروپایی‌ها در برجام نکند؛ بلکه آن‌ها باید تضمین بدهند که در صورت ماندن در برجام به تعهداتشان پای‌بند باشند و مانند آمریکا رفتار نکنند و مسیر ترامپ و آمریکا را در پیش نگیرند. ما نباید اصرار کنیم که اروپایی‌ها به تعهدات خود در برجام پای‌بند باشند؛ بلکه آنان باید تضمین بدهند که در صورت ماندن در برجام، منافع ایران به خوبی تامین شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی نوسانات بازار ارز و مشکلات مالی موسسات و بانک‌ها را از چالش‌های مهم کشور دانست و گفت: از وظایف مهم دولت رسیدگی به علت افزایش قیمت ارز در بازار است که تاثیرات مخربی بر اقتصاد کشور گذاشته است.

وی با بیان اینکه نباید زمان را صرف موضوع برجام کرد، گفت: سال‌ها فکر مردم به برجام معطوف شد و وعده‌های بسیاری داده شد که در صورت انعقاد قرارداد برجام مشکلات کشور رفع خواهد شد. دولت باید بداند عدم تحقق وعده‌هایش باعث کاهش اعتماد مردم به حاکمیت می‌شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز جامعه ما بیش از هر زمان دیگری به وحدت و همدلی مسئولان نیاز دارد و همه باید تلاش کنیم که امنیت و آسایش جامعه روز به‌ روز افزایش پیدا کند و برای حل و فصل مشکلات مردم قدم برداریم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار