مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان ایلام خبر داد؛

ساماندهی مزار شهدای گمنام دهلران با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ع)

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام گفت: مزار شهدای گمنام شهرستان دهلران با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) ساماندهی خواهد شد.
کد خبر: ۲۹۱۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸ - 15May 2018

ساماندهی مزار شهدای گمنام دهلران با همکاری کمیته امداد امام خمینی استان ایلامبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ایلام، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام در دیدار با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام در خصوص چگونگی ساماندهی مزار شهدای گمنام شهرستان دهلران به گفت و گو پرداخت.

سرهنگ شرفبیانی اظهار داشت: با توجه به افتتاح فاز اول مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس  در ایام دهه فجر امسال انتظار داریم با توجه به نقش کمیته امداد در دوران دفاع مقدس و همچنین شهدایی که این نهاد مقدس در راه آرمان های انقلاب داده اند غرفه ای را با همکاری این نهاد خدمتگزار تکمیل و تجهیز کنیم.

وی با تبریک ایام سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: مزار شهدای گمنام شهرستان دهلران با همکاری دوستان در کمیته امداد ساماندهی خواهد شد.

در ادامه این دیدار رضایی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: امنیت و آرامشی را که ما داریم مدیون خون شهدا است و باید قدردان آنها باشیم.

رضایی در ادامه افزود: باتوجه به سفر اخیر مهندس فتاح به استان و موافقت ایشان برای همکاری در ساماندهی مزار شهدای گمنام شهرستان دهلران؛ با همکاری یکدیگر و با مشارکت هر دو سازمان این پروژه به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار