حجت‌الاسلام ناصری‌نژاد در گفت‌وگو با دفاع پرس:

مسئولان فرهنگی نسبت به ترویج فرهنگ دفاع مقدس اهتمام بیشتری داشته باشند

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت توجه بیشتر به ترویج فرهنگ دفاع مقدس توسط مسئولان فرهنگی تاکید کرد و گفت: موضوع دفاع مقدس و شهدا در کشور ما وحدت‌آفرین است و مردم در رابطه با ترویج فرهنگ دفاع مقدس پیشگام‌تر هستند.
کد خبر: ۲۹۱۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ - 17May 2018

/حجت‌الاسلام «مجید ناصری‌نژاد» نماینده مردم شهرستان شادگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، با اشاره به تبلیغات و تهاجم فرهنگی که از سوی آمریکایی‌ها و متحدانش علیه ارزش‌های اسلامی صورت می‌‌گیرد، فرهنگ شهادت‌طلبی در جامعه را پویا و زنده عنوان کرد و اظهار داشت: ازدحام نسل جوان در مساجد به خصوص در ایام مذهبی، نشان از بی‌اثر بودن نقشه‌های کشورهایی دارد که می‌کوشند تا با روش‌های مختلف اعتقادات ملت ما را ضعیف کنند.

این نماینده خانه ملت با بیان اینکه پس از گذشت سال‌ها از جنگ تحمیلی هنوز هم شهدا حافظ کشور ما هستند، افزود: مردم با تمام مشکلات اقتصادی و معیشتی که دارند در رابطه با موضوع دفاع مقدس و شهدای جنگ تحمیلی اتفاق نظر دارند و ما اوج وحدت و همدلی مردم را در مراسم‌های تشییع پیکرهای شهدا می‌بینیم.

وی خاطرنشان کرد: هرگاه دشمنان با دست‌مایه قرار دادن مشکلات معیشتی در پی ضربه‌زدن به اصل نظام و ایجاد شکاف میان مردم و حاکمیت بودند، اتحاد ملت و آگاهی از ذات آن‌ها مانع از هرگونه آسیب به انقلاب شد. ما برای حفظ انقلاب خون بها داده‌ایم.

ناصری‌نژاد با بیان اینکه مردم برای انتقال معارف دفاع مقدس به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب و ترویج فرهنگ و ارزش‌های ایثار و شهادت داوطلبانه تلاش می‌کنند، گفت: متولیان فرهنگی در رابطه با ترویج و انتقال فرهنگ دفاع مقدس باید اقدامات بیشتری انجام دهند.

وی با بیان اینکه مدافعان حرم فرهنگ مقاومت، ایثار، شهامت و شهادت را در جامعه احیا کردند، گفت:‌ تمام توطئه‌های دشمنان برای کم رنگ شدن فرهنگ ایثار و شهادت در کشور، با حضور مدافعان حرم در عراق و سوریه و مقابله با تروریست‌های تکفیری سرکوب شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیشگام بودن مردم در زنده نگاه داشتن یاد شهدا نسبت به مسوولان تصریح کرد: مسوولان فرهنگی، کسانی که در آموزش و پرورش، صدا و سیما و وزارت فرهنگ کار می‌کنند، نسبت به ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ارزش‌های انقلاب کوتاهی می‌کنند. غفلت برخی از مسوولان در صیانت از فرهنگ و دستاوردهای دفاع مقدس باعث شده که مردم بار مسوولیت آن‌ها را هم به دوش بکشند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار