مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان:

ایمان، وحدت و پیروی از ولایت سلاح رزمندگان در برابر دشمنان بود

محمد حسن سلامی گفت: سلاح رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس سلاح ایمان، معنویت، وحدت و پیروی از ولایت بود.
کد خبر: ۲۹۱۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰ - 15May 2018

ایمان، معنویت، وحدت،  و پیروی از ولایت سلاح رزمندگان در برابر دشمنانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، در آستانه حماسه بزرگ فتح خرمشهر رزمندگان عملیات بیت المقدس با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان سمنان دیدار کردند.

سرهنگ «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: عملیات بیت المقدس و پیروزی‌های بزرگ ما در دوران دفاع مقدس ثمره مجاهدت رزمندگانی بود که مخلصانه مبارزه کردند و ما امروز وظیفه داریم دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس را به نسل‌های آینده جامعه انتقال دهیم.

سلامی گفت: عمليات بيت المقدس و حماسه بزرگ فتح خرمشهر نماد پیروزی، مقاومت و ایستادگی در برابر نظام سلطه و نقطه عطفی در تاريخ دفاع مقدس بود.

وی با یادآوری ایمان و اعتقاد رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس گفت: سلاح رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس سلاح ایمان، معنویت، وحدت و پیروی از ولایت بود.

سلامی در خصوص نتایج عملیات بیت المقدس بیان داشت: طی عملیات بیت المقدس 5400 کیلومتر مربع از اراضی اشغال شده جمهوری اسلامی ایران آزاد شد و 19 هزار نفر از نیروهای دشمن به اسارت درآمده و بالغ بر 16 هزار نفر کشته و زخمی شدند.

وی نقش لشکر 58 ذوالفقار، جهاد و سپاه استان سمنان را در این عملیات برجسته عنوان کرد و ادامه داد: استان سمنان در این عملیات 85 شهید از نیروهای مردمی و سپاه، 107 شهید از ارتش 58 ذوالفقار و بیش از 170 مجروح و جانباز نقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرد.

سرهنگ «محمد حسن سلامی» در خصوص برنامه های سوم خرداد بیان داشت: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر بیش از 1000 برنامه‌ در استان سمنان توسط نیروهای مسلح، تشکل‌های مردمی، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و دستگاه‌های دولتی و اجرایی برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

در ادامه این دیدار جمعی از رزمندگان عملیات بیت المقدس خاطراتی از عملیات آزادسازی خرمشهر را بیان کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار