رئیس جمعیت دوستی ایران و فلسطین:

آمریکا می‌خواهد مقاومت مردمی در فلسطین را از بین ببرد

محمد البحیصی گفت: آمریکا قصد دارد با انتقال سفارت خود به بیت‌المقدس مقاومت مردمی در فلسطین را از بین ببرد.
کد خبر: ۲۹۱۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵ - 15May 2018

آمریکا می خواهد مقاومت مردمی در فلسطین را از بین ببردبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، نشست نقش تفکر سیاسی ایران در مبارزات فلسطین، با حضور محمد البحیصی رئیس جمعیت دوستی ایران و فلسطین در دانشگاه تهران برگزار شد.

در این نشست بحیصی با اشاره به انتقال سفارت آمریکا به قدس اظهار داشت: آمریکا می خواهد با این اقدام مقاومت مردمی را از بین ببرد و آن را کم رنگ کند اما این اقدامات باعث بیشتر شدن مقاومت مردمی می شود.

وی افزود: تاریخ نشان می دهد که اسرائیل در زمان اشغالگری بریتانیا و از طریق کمک کشورهای عربی به این منطقه آمدند و این رژیم مستکبر از طریق خیانتهای حاکمان عربی قدرت می گیرد.

رئیس جمعیت دوستی ایران و فلسطین درمورد حماس و مواضع آن درخصوص سوریه گفت:  اقدامات حماس در مسئله سوریه تصمیم شخصی خود حماس است و نشانگر موضع ملت فلسطین نیست. ملت فلسطین با سوریه است و ۴۰۰۰ فلسطینی در جریان جنگ در سوریه شهید شده اند.

وی در پایان نیز با تشکر از ملت و رهبری جمهوری اسلامی ایران ابراز امیدواری کرد که انشاالله قدس به زودی آزاد خواهد شد و در مسجد الاقصی به امامت آیت الله خامنه ای نماز جماعت بر پا خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما
پربیننده ها