فرمانده انتظامی لرستان خبر داد؛

برخورد قاطع با قاچاقچیان کالا در استان/ ۲۸ خانه سازمانی در مناطق محروم استان افتتاح می شود

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: با قاچاقچیان مواد مخدر قاطعانه برخورد می کنیم.
کد خبر: ۲۹۱۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰ - 15May 2018

برخورد قاطع با قاچاقچیان کالا در استان / افتتاح ۲۸ خانه سازمانی در مناطق محروم استانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد،  سردار «محمد مهدیان نسب» فرمانده انتظامی لرستان در نشست خبری که عصر امروز برگزار شد، با تشریح اقدامات فرماندهی انتظامی استان اظهار داشت: امسال  ۲۸ خانه سازمانی در مناطق محروم استان افتتاح خواهیم کرد که از این تعداد ۱۰ خانه سازمانی در شهرستان رومشکان، ۱۰ خانه سازمانی در شهرستان دوره چگنی و ۸ خانه سازمانی در شهرستان  الیگودرز می باشد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به حمایت از کالای ایرانی از طرف مقام معظم رهبری گفت: با اقدامات انتظامی و عملیاتی در محورهای مواصلاتی، امسال مبارزه بی امان با قاچاقچیان کالا داریم. 

فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اجرای طرح های علمی در استان گفت: با برنامه ریزی نیروی انتظامی استان در این حوزه،  نسبت به سال گذشته ۸ درصد کاهش جرایم داشتیم. 

سردار مهدیان نسب اضافه کرد: امسال به لحاظ ساختاری، ۲۵ کلانتری و فرماندهی  بخش را ارتقاء داده ایم. 

وی به اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۸ عملیات استانی انجام شده که  ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر و ۳۴ هزار و ۱۶۰ عدد قرص روان گردان  از قاچاقچیان مواد مخدر کشف کرده ایم و ۱۱ باند مواد مخدر را منهدم کرده ایم. 

فرماندهی انتظامی استان  گفت: با ایجاد اقدامات امنیتی در جاده های مواصلاتی استان ، امسال نسبت به پارسال ۱۰ درصد کاهش فوتی داشته ایم.

سردار مهدیان نسب با اشاره به کاهش ۲۹ درصدی سرقت دوماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته عنوان کرد : از ۱۰۰ درصد وقوع سرقت در استان ۹۶ درصد را کشف و ۲۸ باند را منهدم و ۸۹ نفر را دستگیر کرده ایم که این تعداد دستگیری نسبت به سال گذشته ۲ درصد افزایش داشته است.

وی گفت: ایام تعطیلات امسال ، با انجام  اقدامات کامل امنیتی از هیچ مسافری شاهد سرقت نبوده ایم.  

فرماندهی انتظامی استان  از افتتاح ساختمان تجمیع فوریت های پزشکی در هفته نیروی انتظامی خبر داد و افزود:  بعد از ماه مبارک رمضان نیز طرح تابستانی را در جهت مراقبت از جاده ها و پارکها و تفرجگاهها اجرا خواهیم کرد. 

سردار مهدیان نسب با اشاره به تولید علم توسط این فرماندهی در استان گفت: امروز هم دانشگاه علمی کاربردی با حدود ۶۰۰ دانشجو افتتاح شد که در هر دو حوزه تئوری و عملی فعال است. 

وی همچنین از افتتاح کلانتری در بخشهای شاهیوند و رومشکان خبر داد و افزود: ۲۵ کلانتری و فرماندهی بخش را هم ارتقاء داده ایم.

فرماندهی انتظامی استان  ادامه داد: طی دو ماهه امسال ۵۲۰ مشاوره رایگان توسط فرماندهی انتظامی استان انجام شده و نزاع و درگیری هم نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰ درصد کاهش داشته است.  

 سردار مهدیان نسب  در پایان به اقدامات فرماندهی انتظامی استان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: باتوجه به اینکه باید معنویت این ماه در جامعه حفظ شود  در ماه مبارک رمضان با کسانی که اقدام به روزه خواری کنند برخورد خواهیم کرد و در این راستا برای مسافران هم در بین جاده ها ، غذاخوری ایجاد کرده   ایم که آنها هم در ملا عام غذا را صرف نکنند.

برگزاری جلسات انس با قرآن و اجرای برنامه های آموزش همگانی بعد از افطار ، تدابیر امنیتی لازم برای شبهای قدر که مردم در تکایا و مساجد مشغول عبادت هستند و تدابیر امنیتی برای پیشگیری از جرایم در ماه مبارک رمضان،  از دیگر اقداماتی بود که فرماندهی انتظامی استان به آنها اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار