مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی:

تمام دستگاه‌ها خراسان شمالی تبلیغات مناسب ویژه ایام سوم خرداد داشته باشند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد گفت: تمام دستگاه‌ها باید تبلیغات محیطی و پیرامونی مناسب این ایام داشته باشند.
کد خبر: ۲۹۱۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲ - 16May 2018

کلیه دستگاه ها تبلیغات مناسب ویژه ایام سوم خرداد داشته باشندسرهنگ «احیاءمحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس از بجنورد در خصوص برنامه‌های سوم خرداد اظهار داشت: شعار محوری امسال تمام برنامه های گرامیداشت سوم خرداد ادارات و سازمان‌ها با عنوان «ما توانستیم» است و تمام دستگاه‌‌های استان باید تبلیغات محیطی و پیرامونی مناسب ایام گرامیداشت سوم خرداد در روزهای دوم، سوم و چهارم خردادماه داشته باشند.

وی عنوان کرد: تمام دستگاه‌ها به ویژه یگان‌های نظامی و انتظامی، جهاد کشاورزی و همچنین اداره‌کل ورزش و جوانان بعد از افطار، مسابقات ورزشی از جمله فوتبال، والیبال، کوهپیمایی و پیاده روی ویژه گرامیداشت سوم خرداد را خواهند داشت.

امیری اضافه کرد: پلیس راهور استان، کنترل ترافیک و عبور و مرور محل اجرای مراسم های گرامیداشت از جمله رزم نوازی، غبارروبی، جزء خوانی در روزهای دوم، سوم و چهارم خرداد را به عهده خواهند داشت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی با بیان اینکه در خراسان شمالی 51 شهید در عملیات بیت المقدس به درجه رفیع شهادت رسیدند، افزود: کمترین کاری که می‌توان در سالروز آزادسازی خرمشهر انجام داد سرکشی و تجلیل از خانواده شهدای دفاع مقدس بویژه شهدای عملیات بیت المقدس است که کلیه دستگاه ها این برنامه را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار