فرهادی خبر داد؛

صدور و ارسال کارت‌های شناسایی جدید ایثارگری آغاز شد

مدیرکل پذیرش و امور اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران با اعلام خبر آغاز صدور و ارسال کارت‌های شناسایی جدید ایثارگری گفت: توصیه ما به ایثارگرانی که هنوز برای دریافت این کارت‌ها در سامانه ثبت‌نام نکرده‌اند این است که هرچه سریع‌تر نسبت به این کار اقدام کنند.
کد خبر: ۲۹۱۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴ - 16May 2018

صدور و ارسال کارت‌های شناسایی جدید ایثارگری آغاز شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت‌الله فرهادی مدیرکل پذیرش و امور اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه تاکنون 30 هزار کارت شناسایی جدید ایثارگری صادر و از طریق پست برای ایثارگران ارسال شده است، اظهار داشت: در حال حاضر در ابتدای کار فرایند چاپ و ارسال کارت‌ها قرار داریم و پیش‌بینی می‌کنیم سرعت این کار افزوده شود و به‌طور متوسط روزانه هشت هزار کارت شناسایی جدید چاپ و ارسال شود.

وی افزود: تاکنون 250 هزار نفر از ایثارگران برای دریافت این کارت ثبت‌نام کرده‌اند و توصیه ما به ایثارگرانی که هنوز برای دریافت این کارت‌ها در سامانه ثبت‌نام نکرده‌اند این است که هرچه سریع‌تر نسبت به این کار اقدام کنند تا صدور کارت‌ها به‌صورت مستمر ادامه پیدا کند و این عزیزان در کوتاه‌ترین زمان ممکن کارت‌های خود را دریافت کنند.

مدیرکل پذیرش و امور اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص نحوه ثبت‌نام ایثارگران برای دریافت این کارت‌ها گفت: ایثارگران معززی که تاکنون در سامانه ثبت‌نام نکرده‌اند باید یک‌بار به یکی از ادارات ارتباطات و مراجعات (هاتف) بنیاد شهید و امور ایثارگران مراجعه و پس از ثبت‌نام و دریافت نام کاربری و رمز عبور در سامانه خدمات الکترونیک، درخواست دریافت کارت ایثارگری را ثبت کنند.

وی تأکید کرد: ایثارگران گرامی در صورت تغییر آدرس محل سکونت باید حتماً نسبت به اعلام آدرس جدید به بنیاد شهید و امور ایثارگران اقدام کنند تا برای دریافت کارت دچار مشکل نشوند. همچنین درصورتی‌که عکس‌های پرونده این عزیزان نیز قدیمی بوده و نیاز به تغییر داشته باشد باید به بنیاد مراجعه کنند و عکس جدید خود را در پرونده ثبت کنند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار