مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

مدیریت جهادی دوران جنگ راه برون‌ رفت از مشکلات فعلی است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی گفت: راه برون رفت از مشکلات فعلی بازگشت به مدیریت جهادی دوران جنگ و داشتن این روحیه در مدیران و تصمیم گیران کشور است.
کد خبر: ۲۹۱۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴ - 16May 2018

مدیریت جهادی دوران جنگ راه برون‌رفت از مشکلات فعلی استبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار «عزت‌الله جعفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی و دبیر ستاد گرامیداشت سالروز سوم خرداد استان در جلسه هماهنگی برگزاری این ستاد با اشاره دلایل موفقیت عملیات «الی بیت المقدس» اظهار داشت: اتحاد مثال زدنی آن زمان و یکی شدن نیروهای ارتش، سپاه و بسیج در اجرای عملیات یکی از اصلی‌ترین دلایل پیروزی این عملیات بود.

مدیرکلحفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی با اشاره به ساده زیستی رزمندگان در دوران دفاع مقدس تاکید کرد: در دوران دفاع مقدس ساده زیستی و قناعت فرماندهان و رزمندگان مثال زدنی زدنی و قابل تامل بود. به یاد داریم که در زمان جنگ نصف سهمیه برخی اقلام مصرفی را به ما میدادند و ما چندین ماه با آنها زندگی خود را می‌گذراندیم.

سردار جعفری ادامه داد: شاخصه بعدی پیروزی در عملیات های مهمی چون «الی بیت المقدس» مدیریت جهادی رزمندگان و فرماندهان در آن دوران بود.

رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به برخی مشکلات موجود در کشور، تصریح کرد: راه برون رفت از مشکلات فعلی بازگشت به مدیریت جهادی دوران جنگ و داشتن این روحیه در مدیران و تصمیم گیران کشور است.

دبیر ستاد گرامیداشت سوم خرداد آذربایجان شرقی با بیان اینکه برنامه های متنوعی برای گرامیداشت این روز بزرگ در نظر گرفته شده عنوان کرد: برنامه های متنوعی همچون برگزاری صبحگاه مشترک، غبارروبی گلزار مطهر شهدا، عیادت از رزمندگان و فاتحان خرمشهر و... در نظر گرفته شده که جزئیات این مراسمات در روزهای آتی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها