سردار مولایی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

ترویج فرهنگ شهادت در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش بسزایی دارد

فرمانده سپاه استان البرز گفت: معرفی سیره شهدا به نسل جوان جامعه علاوه بر الگوسازی برای آن‌ها، موجب می‌شود آسیب‌های اجتماعی تا حد زیادی در جامعه کاهش پیدا کند.
کد خبر: ۲۹۱۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰ - 16May 2018

ترویج شهادت در جامعه تاثیرات بسزایی در آسیب‌های اجتماعی دارد

سردار یوسف مولایی فرمانده سپاه استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، درباره ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، اظهار داشت: وجود شهدای انقلاب اسلامی اعم از دفاع مقدس، مدافعان حرم، هسته‌ای، امنیت و... نشان دهنده پایان‌ ناپذیربودن راه ایثار و شهادت در فرهنگ ماست.

وی ادامه داد: جوانان انقلابی و مومن ما با تاسی از همین شهدا، پای اسلام و انقلاب ایستاده‌اند و هیچ خوفی از دشمنان ندارند.

سردار مولایی با بیان اینکه امروز جوانان ما عاشقانه خواهان حضور در جبهه‌های مقاومت هستند، اضافه کرد: قطعاً این عشق از شهدا نشات می‌گیرد که جمع کثیری از جوانان به دنبال این هستند که مدافع حرم ائمه اطهار باشند.

وی اضافه کرد: وقتی فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت به خوبی در جامعه منتقل شود، نتیجه‌اش آن می‌شود که جوانان با دل و جان این فرهنگ را می‌پذیرند و اینگونه برای حضور در جبهه‌های مقاومت تلاش می‌کنند.

سردار مولایی افزود: معرفی سیره شهدا به نسل جوان جامعه، علاوه بر الگوسازی برای آن‌ها، موجب می‌شود آسیب‌های اجتماعی تا حد زیادی در جامعه کاهش پیدا کند. امروز ترویج فرهنگ شهادت و ایثار اجتماعی، موجب افزایش میزان همبستگی و بهبود کیفی زندگی اجتماعی می‌شود که این رسالت سنگین بر دوش همه مردم و مسؤولین است.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار