معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) همدان:

نقش سپاه در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دو چندان است

معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: اهمیت نقش سپاه در شرایط حساس امروز و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دو چندان است.
کد خبر: ۲۹۱۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷ - 16May 2018

نقش سپاه در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی دو چندان استبه گزارش دفاع پرس از همدان، «علی‌اکبر کریم‌پور» معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نقش روابط عمومی هر نهاد یا اداره‌ای در پیشبرد اهداف آن مجموعه بر کسی پوشیده نیست و روابط عمومی زبان گویای آن مجموعه است و با توجه به اهمیت نقش سپاه در شرایط حساس امروز این نقش در نهاد انقلابی همچون سپاه پاسداران دو چندان است.

وی افزود: معاونت روابط عمومی سپاه انصار الحسین (ع) همدان همواره سعی داشته با انعکاس فعالیت‌ها و خدمات سپاه و بسیج در قالب‌هایی همچون اردوهای محرومیت‌زدایی، راهیان نور، اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی به پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی کمک کند.

معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) همدان همچنین ضمن تقدیر از حضور پر رنگ رسانه‌های استان برای شرکت در نشست‌ها و انعکاس اخبار گفت: از دیگر اقدامات این معاونت برگزاری نشست‌های خبری با حضور فرماندهی سپاه استان و دیگر مسئولین سپاه در مناسبت‌ها و ایام مختلف بوده که به تبیین مواضع و روشنگری پرداخته است.

وی بیان داشت: از دیگر فعالیت‌های این معاونت به تصویر کشیدن تلاش بخش‌های مختلف سپاه استان در قالب مستندات تلویزیونی است که به همت گروه تلویزیونی سپاه تهیه و به صورت هفتگی شنبه‌ها بعد از اذان مغرب از شبکه استانی همدان پخش می‌شود.

کریم‌پور تصریح کرد: گروه تلویزیونی معاونت روابط عمومی توانسته به صورت سالانه 660 دقیقه برنامه را در قالب مستند، تیزر و نماهنگ با موضوعات رزمایش، اردوهای جهادی، شهدای مدافع حرم، راهیان نور تهیه، تولید و تدوین کرده و با همکاری صمیمانه صداوسیمای مرکز استان پخش کند.

وی با اشاره به اهم فعالیت‌های روابط عمومی سپاه استان در طول سال تصریح کرد: همایش بسیج و رسانه، نظرسنجی از مخاطبین، برگزاری مسابقات عکس خبری، تهیه بولتن خبری و درج سالانه 2 هزار خبر در رسانه‌‌های مکتوب و مجازی استان از جمله این فعالیت‌ها به شمار می‌رود.

کریم‌پور در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری نشست تخصصی اصحاب رسانه با فرمانده سپاه استان، برگزاری کارگاه علمی و آموزشی ویژه مسئولان روابط عمومی شهرستان‌ها و نیز تجلیل از اصحاب رسانه و خبرنگاران از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مجموعه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار