مشاور عالی استاندار کرمانشاه:

یادواره‌های شهدا نسل جوان را با فرهنگ شهدا و ایثارگران آشنا می‌کند

«جعفر همتی» گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا قطعاً گامی مؤثر برای آشنایی جوانان با فداکاری‌های شهدا، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۲۹۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱ - 16May 2018

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «جعفر همتی» مشاور عالی استاندار کرمانشاه در یادواره ۱۱ شهید فرهنگی و دانش‌آموز شهرستان «صحنه»، با اشاره به تأکیدات رهبری معظم انقلاب مبنی بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: برگزاری این یادواره‌ها قطعاً می‌تواند در یادآوری خاطرات ماندگار و افتخارآمیز هشت سال دفاع مقدس به جامعه و به‌ویژه نسل آینده‌ساز این کشور، گامی مؤثر برداشته و جوانان را با فداکاری‌های شهدا، ایثارگران و رزمندگان آن دوران آشنا کند.

مشاور عالی استاندار کرمانشاه افزود: در دوران دفاع مقدس جوانان غیرتمند این مرز و بوم باغیرتی دینی و با دست‌خالی در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح ایستادگی کرده و با ایثار و فداکاری‌های به‌یادماندنی از نظام و کشور دفاع کردند.

همت با بیان این مطلب که جوانانی مانند حججی‌ها با گذشتن از جان خود، در راه دفاع از اهل‌بیت (ع) خون خود را فدای دین کردند، خاطرنشان کرد: نسل جوان امروز باید با فرهنگ غنی ایثار و شهادت و با سیره شهدا آشنا شده و ادامه‌دهنده راه شهدا باشند.

نسل جوان باید با سیره شهدا آشنا شوند

در پایان این مراسم از خانواده‌های ۲ شهید فرهنگی و ۹ شهید دانش‌آموز شهرستان «صحنه» تجلیل به‌عمل آمد.

خاطذنشان می‌شود، شهرستان «صحنه» ۲۸۶ شهید والامقام را در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی تقدیم آرمان‌های انقلاب و کشور کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار