در آستانه ماه مبارک رمضان انجام شد؛

توزیع اقلام مورد نیاز مردم استان کرمانشاه با نرخ‌های مصوب دولتی

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: توزیع اقلام مورد نیاز مردم استان با نرخ‌های مصوب دولتی در آستانه ماه مبارک رمضان انجام می شود.
کد خبر: ۲۹۱۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۹ - 16May 2018

توزیع اقلام مورد نیاز مردم استان با نرخ‌های مصوب دولتیبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «علی‌اصغر بهمنی‌پور» مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: عرضه اقلام اساسی مورد نیاز مردم استان با نرخ های مصوب دولتی در سطح فروشگاه های زنجیره‌ای و بزرگ انجام خواهد شد.

وی گفت: عرضه اقلام با نرخ مصوب دولتی در استان کرمانشاه از روز گذشته آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: سهمیه برنج استان برای توزیع با نرخ مصوب دولتی 740 تن است که 52 تن از این میزان از نوع برنج هندی دانه کوتاه رقم"pr11" است که با قیمت هر کیلوگرم 2300 تومان درب انبار عرضه و با قیمت هر کیلوگرم 2600 تومان به دست مصرف کنندگان می‌رسد.

بهمنی‌پور گفت: مابقی سهمیه برنج توزیعی در ماه مبارک رمضان از نوع برنج تایلندی هومالی بوده که با قیمت هر کیلوگرم 3600 تومان درب انبار عرضه و با قیمت 3900 تومان بین مصرف کنندگان عرضه می‌شود.

وی گفت: سهمیه شکر توزیعی در استان کرمانشاه در ماه مبارک رمضان 493 تن است و شکر نیز با قیمت هر کیلوگرم 2720 تومان درب انبار عرضه و با قیمت هر کیلوگرم سه هزار تومان به دست مشتری می رسد.

وی افزود: برای استان کرمانشاه سهمیه 400 تنی گوشت مرغ منجمد در نظر گرفته شده که با قیمت هر کیلوگرم 5800 تومان درب سردخانه عرضه و با قیمت 6200 تومان به دست مردم می رسد.

بهمنی‌پور سپس سهمیه گوشت قرمز منجمد استان کرمانشاه را 40 تن عنوان کرد و افزود: قیمت این گوشت به ازای هر کیلوگرم 22 هزار تومان بوده که با قیمت 23 هزار تومان به دست مصرف کنندگان می رسد.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه همچنین با اشاره به تدارک 100 تن گوشت گرم گوساله وکیوم شده برای توزیع در استان، گفت: هفته گذشته هشت تن از این گوشت برای توزیع وارد استان شد و هم اکنون نیز 10 تن دیگر در حال حمل به استان است و با قیمت هر کیلوگرم 33 هزار تومان به دست مشتری می رسد.

بهمنی‌پور اضافه کرد: همچنین 35 تن گوشت گرم گوساله بسته بندی شده تولید داخل استانی نیز با قیمت هر کیلوگرم 35 هزار تومان عرضه خواهد شد.

وی با اشاره به سهمیه 493 تنی روغن برای توزیع در ماه مبارک رمضان در استان گفت: روغن با 15 درصد کمتر از قیمت روی بسته بندی به دست مصرف کنندگان خواهد رسید.

بهمنی‌پور سهمیه تخم‌مرغ توزیعی در استان را هم 30 تن اعلام کرد و افزود: تخم مرغ نیز با قیمت هر شانه یازده هزار و 600 تومان درب سردخانه عرضه و با قیمت هرشانه 12 هزار 600 تومان به دست مصرف کنندگان می‌رسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها