تجمع مردمی حمایت از ملت فلسطین در همدان برگزار شد

تجمع مردمی حمایت از ملت مظلوم فلسطین، به دعوت از دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان، با حضور اقشار مختلف مردم در میدان امامزاده عبدالله (ع) شهر همدان برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۱۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱ - 16May 2018

تجمع مردمی حمایت از ملت فلسطین در همدان برگزار شدبه گزارش دفاع پرس از همدان، مردم انقلابی همدان در راستای حمایت و دفاع از مقاومت جانانه مردم مظلوم فلسطین در مقابل رژیم ظالم صهیونیستی و در اعتراض به انتقال سفارتخانه آمریکا به قدس شریف، در میدان امام‌زاده عبدالله (ع) همدان تجمع کردند.

در این تجمع که به همت دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان و امام جمعه همدان برگزار شد، جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، یگان‌های نظامی و انتظامی، روحانیون و طلاب، دانشجویان و اقشار مختلف مردم همدان حضور داشتند.

مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان از پیر و جوان، زن و مرد، بسیجیان، وزشکاران، بازاریان، کسبه، خانواده‌های شهدا و ایثارگران در صحنه حاضر شدند و با شعار «قدس برای مسلمانان است»، خشونت رژیم اشغال‌گر صهیونیستی علیه ملت فلسطین را محکوم کردند.

مردم در این تجمع بزرگ، ضمن سر دادن شعارهای ضداستکباری همچون «مرگ‌بر آمریکا»، «مرگ‌بر اسرائیل»، «آن که همیشه یار مظلومان است؛ جمهوری اسلامی ایران است»، با اعلام انزجار از وحشی‌گریهای رژیم صهیونیستی، حمایت خود را از آرمانهای مردم مظلوم فلسطین نشان دادند.

برخی از مردم حاضر در این راهپیمایی نیز پلاکاردهایی با مضامین استکبارستیزی و با جملاتی چون «با اتحاد ملت فلسطین آزاد گردد؛ قبله مسلمین»، «بیت المقدس مرکز جهاد است، پایگاه عزت و اتحاد است» در دست داشتند.

قرائت قطع‌نامه‌ در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم اشغال‌گر صهیونیستی از جمله برنامه‌های اجرایی در این تجمع اعتراض‌آمیز در همدان بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار