به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر صورت‌ می‌گیرد؛

روایت‌گری ۱۰۰ راوی دفاع مقدس در ۱۰۰ مسجد استان کرمان

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: به مناسبت گرامی‌داشت سالروز آزادسازی خرمشهر، ۱۰۰ راوی دفاع مقدس جهت روایت‌گری، به ۱۰۰ مسجد در استان کرمان اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۲۹۱۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷ - 16May 2018

روایت‌گری ۱۰۰ راوی دفاع مقدس در ۱۰۰ مسجد استان کرمانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، «محمدمهدی ابوالحسنی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان، صبح امروز (چهارشنبه) در جلسه ستاد بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار داشت: برنامه‌های گرامی‌داشت سوم خرداد در کرمان برای سه روز برنامه‌ریزی شده است.

وی توجه به دستاورد‌های داخلی و خارجی عملیات «بیت‌المقدس» و حماسه‌آفرینی رزمندگان را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: اهداف و نتایج این فتح بزرگ از جمله سیاست‌های برنامه‌های ابلاغی در گرامی‌داشت این روز حماسی است و تبیین حضور فعالانه آحاد مردم در پشت جبهه در مقابله با دشمن، در اجرای برنامه‌های گرامی‌داشت سالروز آزادسازی خرمشهر مدنظر قرار خواهد گرفت.

ابوالحسنی اضافه کرد: با توجه به تقارن سوم خردادماه با ماه رمضان، باید برنامه‌های متناسب با این ایام مبارک برگزار شود و مردمی برگزار کردن مراسم‌ها و تعامل با مراکز علمی و حوزوی از دیگر برنامه‌های این ایام است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در ادامه به تشریح بخشی از برنامه‌های گرامی داشت سالروز آزادسازی خرمشهر پرداخت و اظهار داشت: رونمایی از آلبوم عکس‌های دفاع مقدس، تجلیل از پیشکسوتان حماسه و مقاومت، رونمایی از ۲۰ عنوان کتاب، روایت‌گری ۱۰۰ راوی دفاع مقدس در ۱۰۰ مسجد و اهدای ۱۰۰۰ جلد کتاب به مغازه‌های سطح شهر، از جمله برنامه این ایام است.

وی به اجرای طرح «هجرت» توسط اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان اشاره کرد و گفت: این طرح که در حوزه‌های علمیه سراسر استان اجرایی می‌شود، در ایام سوم خرداد با رویکرد سالروز آزاد سازی خرمشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار