فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد؛

دستگیری متهم اخاذی طلا در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: شیادی که با تهدید دختری مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی وی در فضای مجازی ۱۰۰ گرم طلا اخاذی کرده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۲۹۱۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴ - 16May 2018

دستگیری متهم اخاذی طلا در کرمانشاهبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «منوچهر امان اللهی» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، گفت: به دنبال شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در کرمانشاه از طریق شبکه اجتماعی تلگرام، دختر وی را اغفال و پس از تهیه فیلم‌ها و تصاویر شخصی با تهدید به انتشار تصاویر، مقدار ۱۰۰ گرم طلا به ارزش ۱۹۷ میلیون ریال از وی اخاذی کرده، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی گفت: در اظهارات فرد شاکی مشخص شد دختر او طلا‌های خود را از طریق پست برای فرد شیاد ارسال کرده که کارشناسان پلیس فتا با مرکز پست استان تماس و از آن‌ها خواستند از تحویل بسته به آدرسی که متهم اعلام کرده خودداری کنند.

وی افزود: در نهایت متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی گروهی از ماموران برای دستگیری متهم اعزام و در حالی که متهم منتظر دریافت بسته حاوی طلا بود، دستگیر شد.

امان اللهی گفت: متهم نیز در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به جرم خود اعتراف و انگیزه اش را سودجویی و کسب منفعت اعلام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار