با صدور پیامی؛

«سیدعمار حکیم» جنایت‌های صهیونیست‌ها در غزه را به شدت محکوم کرد

رئیس جریان حکمت ملی عراق ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در غزه گفت: جهان اسلام و کشور‌های عربی باید حقایق حوادث خونین فلسطین را تبیین کنند.
کد خبر: ۲۹۱۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰ - 16May 2018

«سید عمار حکیم» جنایت‌های صهیونیست‌ها در غزه را به شدت محکوم کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از دفتر اطلاع رسانی جریان حکمت ملی، سید عمار حکیم رئیس ائتلاف ملی شیعیان عراق و رئیس جریان حکمت ملی این کشور، حوادث رخ داده در فلسطین اشغالی را به شدت محکوم کرد.

وی در پیامی با ابراز نگرانی شدید از تحولات حساس و تهدید کننده فلسطین اشغالی که موجب به شهادت رسیدن و زخمی شدن ده‌ها تن شده است، این تجاوز‌ها را به شدت محکوم و مجددا مردم مظلوم فلسطین را صاحبان اصلی سرزمین، سرنوشت و هویت خود دانست.

رئیس ائتلاف ملی شیعیان عراق از جامعه بین‌الملل و نهاد‌های بین‌المللی و در رأس آن سازمان ملل متحد و شورای امنیت خواست تا در مقابل تجاوز‌ها و کشتار ملت فلسطین از جانب نیرو‌های اشغالگر صهیونیستی، موضع‌گیری قاطع داشته باشند.

حکیم همچنین خواستار موضع گیری حمایت‌گرایانه نهاد‌های بشری، حقوقی و فعالان دینی، سیاسی، دانشگاهی در سراسر دنیا و در جهان اسلام و کشور‌های عربی در راستای روشن کردن حقایق حوادث خونین فلسطین شد.

وی تاکید کرد: جهان اسلام و کشور‌های عربی باید در این زمینه نقش مؤثر ایفا و نسبت به این جنایت‌ها اعتراض و رفتار جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار