مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی خبرداد:

رونمایی از کتاب «نقش جامعه ورزش استان مرکزی در دفاع مقدس»

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: همزمان با سوم خرداد کتاب «نقش جامعه ورزش استان مرکزی در دفاع مقدس» رونمایی می شود.
کد خبر: ۲۹۱۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵ - 16May 2018

رونمایی از کتاب نقش ورزشکاران استان مرکزی در دفاع مقدسعابد حقدادی در گفت و گو با خبرنگار دفاع پرس در استان مرکزی، با اشاره به تدوین کتاب «نقش جامعه ورزش استان مرکزی در دفاع مقدس» اظهار داشت: در تدوین این کتاب با افرادی که در دوران دفاع مقدس ورزشکار، مربی، سرپرست تیم های ورزشی و یا از همکاران تربیت بدنی بودند طی چندین دوره مصاحبه انجام شده است.

وی افزود: در تکمیل مراحل مصاحبه و نگارش این کتاب تمامی اسناد و مدارک مورد نیاز نیز از سازمان های مربوطه جمع آوری و بهره برداری های لازم از آنها انجام شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی تصریح کرد: این کتاب به کوشش سازمان مردم نهاد، یاران ناب شلمچه، که در حوزه ایثار و شهادت فعالیت می کند درحال تکمیل شدن است که همزمان با سالروز سوم خرداد از آن رونمایی می شود.

حقدادی با اشاره به شهدای ورزشکار استان مرکزی گفت: به منظور تدوین و نگارش این کتاب ما توانستیم نزدیک به 330 شهید ورزشکار را شناسایی کنیم.

وی ادامه داد: پیش از این اثر نیز، کتاب سیمای شهدای ورزشکار استان مرکزی توسط اداره ورزش و جوانان استان مرکزی منتشر شده بود که در حال تجدید چاپ است و قصد داریم که تعدادی از شهدای مدافع حرم استان مرکزی را نیز به آن اضافه کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها