پخش برنامه «به وقت وصل» و «نان و ریحان» ویژه ماه رمضان از سیمای مازندران

«به وقت وصل» و «نان و ریحان» عنوان دو ویژه برنامه ماه مبارک رمضان سیمای مازندران است که در فضایی متفاوت و نوین تولید خواهد شد.
کد خبر: ۲۹۱۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲ - 16May 2018
پخش برنامه «به وقت وصل» و «نان و ریحان» ویژه ماه رمضان از سیمای مازندرانبه گزارش دفاع پرس از ساری به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز مازندران، «به وقت وصل» برنامه سحر ماه مبارک رمضان سیمای مازندران است که در فضایی متفاوت و نوین تولید خواهد شد.
 
بر اساس این گزارش، استفاده از ظرفیتهای جدید بصری و محتوایی با توجه به عنوان کلی «انس با معبود» در سر لوحه اصلی این برنامه قرار خواهد گرفت.
 
 تعبیر بلندی که در دعای سحر آمده است ناظر به همین هدف متعالی است که «الحمدلله الذی ولا ادعوا غیره» خداوندا تو را سپاس که راه و رسم سخن گفتن با تو را از خودت آموخته ام تو را سپاس که به سوی شناختنت مرا رهنمون شدی تو را می شناسم که هرگز از درگاه تو به هیچ کجا رو نمی کنم تو را سپاس که تنها تو شایسته درخواست کردن و مسئلت کردنی، چرا که اگر به سوی هر که جز تو رو کنم امیدم را ناامید می کند.
 
برنامه سحر، نقطه وصل قلبهای مومنی است که به هر سو به دنبال محبوب هستند و در پی صدایی که آنها را به خانه دوست رهنمون می سازد و برنامه «به وقت وصل» می کوشد تا در این لحظات معنوی تلنگری باشد زیبا و دلنشین برای دلهای عاشق و آماده مومنینی که خدا را می خوانند.
 
خاطرنشان می شود، شعر خوانی، سلام رفیق (مناجات مردمی)، پلاتو سلام رمضان (حال و هوای سحرگاهی)، محضر مهتاب (بیانات کوتاه رهبری)، مجری (معرفی مهمان و شروع گفت و گو)، امانت بزرگ (نکته های قرآنی)، مجری (ادامه گفت و گو)، با شما در ملکوت (گزارش موضوعی)، مجری (ادامه گفت و گو و خداحافظی با مهمان)، مناجات خوانی، مجری (معرفی کتاب و پیام مردمی)، ترانه وا (شعر یا داستان)، مجری (ادامه پیام های مردمی)، وله، مجری و معرفی عالمان، ستارگان شمالی، پلاتو طلایی، کپشن (دعای بزرگان یا احادیث و روایات)، پلاتو خداحافظی و آرم پایانی آیتم های این برنامه را تشکیل می دهد.
 
همچنین برنامه «نان و ریحان» نام برنامه ایست ترکیبی با تایم ۸۰ دقیقه به مدت ۳۰ شب به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و با دو ویژه برنامه عید سعید فطر در بوستان ولایت ساری تهیه و پخش خواهد شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار