جلسه هیات‌امنا موسسه بهداری رزمی-6/ سردار عراقی‌زاده تاکید کرد؛

ضرورت حمایت نیروهای مسلح از موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت

رییس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح بر ضرورت حمایت نیروهای مسلح از موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت تاکید کرد.
کد خبر: ۲۹۱۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ - 16May 2018

ضرورت حمایت نیروهای مسلح از موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومتبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار عراقی‌زاده رییس اداره بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح در نخستین جلسه هیات امنای موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت که صبح امروز در ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، اظهار داشت: همه نیروهای مسلح باید با تمام توان از این موسسه حمایت کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن شاهد نتایج چشمگیر و با اهمیتی باشیم.

وی افزود: اگرچه با تشکیل این موسسه از سال گذشته حرکتی در پیشبرد اهداف صورت گرفت اما در سال‌های گذشته نیز با تشکیل بسیج جامعه پزشکی حرکتی انجام شد و بسیاری از عزیزانی که امروز در این جلسه حضور دارند عضو شورای مرکزی آن بسیج هستند و این مجموعه طی 20 سال گذشته خدمات شایانی داشته است.

سردار عراقی‌زاده بیان داشت: دوستانی که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستند گنجینه ارزشمندی را در حوزه بهداری رزمی در دفاع مقدس جمع آوری کرده‌اند که ما باید از مجموع مطالب جمع‌آوری شده و ارزش افزوده آن استفاده لازم کرده و از موازی‌کاری و اتلاف وقت و هزینه بپرهیزیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار