معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد:

ضرورت نگاه ویژه به نسل چهارم انقلاب اسلامی

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد با اشاره به اینکه نگاه ویژه به نسل چهارم انقلاب ضروری است، گفت: باید بتوانیم برای این نسل که پرچم‌ داران ارزش‌ها برای آیندگان هستند، کارهای ارزشمندی انجام دهیم.
کد خبر: ۲۹۱۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱ - 16May 2018

ضرورت نگاه ویژه به نسل چهارم انقلاب اسلامیبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، محمدعلی طالبی پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در یزد، گفت: این مناسبت‌های ارزشمند هر کدام در تاریخ پرافتخار نظام جمهوری اسلامی جایگاه والایی دارند و تبیین ارزش‌های ملی و اسلامی از جمله این مناسبت‌ها، مسئولیت بزرگی است که بر روی دوش همه ما به‌ عنوان کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه باید به‌ دور از نگاه‌های تک‌وجهی و الگوهای تکراری که بعضاً خیلی مؤثر نبوده به این مسئولیت بپردازیم، افزود: سعی کنیم اثرگذاری این برنامه‌ها را در سطح جامعه افزایش دهیم و یک نگاه همه‌ جانبه نگر و خلاقی را نیز به برنامه‌ها داشته باشیم و تا جایی که امکان دارد این برنامه‌ها را با نیازها و سلایق روز و فراگیری آن برای بخش‌های مختلف جامعه تدبیر و برنامه‌ ریزی کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد تصریح کرد: برگزاری مناسبت‌ها نیازمند همکاری‌های بین بخشی است تا یک تجمیعی از توانمندی‌ها را برای بزرگداشت این مناسبت‌ها به وجود بیاوریم و از طریق کمیته‌ها مورد توجه قرار گیرد.

طالبی با تأکید بر اینکه نگاه ویژه به نسل چهارم انقلاب ضروری است و همه به این موضوع کمتر توجه کرده‌ایم، اظهار داشت: نسل چهارم پرچم‌داران ارزش‌ها برای آیندگان هستند و در برنامه‌ریزی‌ها کمتر مورد توجه قرار می‌گیرند و ما مخاطب شناسی ویژه این نسل را کمتر به آن توجه می‌کنیم و ان‌شاءالله در این رابطه بتوانیم کارهای ارزشمندی را انجام دهیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه از همه این مناسبت‌های ملی باید در جهت تقویت همدلی، همگامی، همفکری و اتحاد بین همه نهادها و بخش‌های جامعه استفاده کنیم، ابراز داشت: انسجام ملی و اتحاد عمومی جامعه تنها راه عبور جامعه از مشکلات و بحران‌هایی است که دشمنان نظام سعی دارند به آن دامن بزنند و یا برای کشور ما مشکلاتی را به وجود بیاورند و ما باید تلاش کنیم که این مناسبت‌ها را به محوری برای وفاق جامعه تبدیل کنیم و شیرینی چنین مناسبتی به‌ مانند سوم خرداد را در کام همه مردم قرار دهیم.

وی با تأکید بر اینکه تمام کمیته‌ها جلسه‌های خود را داشته باشند و همکاری‌های بین بخشی شکل بگیرد، بیان کرد: باید برنامه‌های بین بخشی کمیته‌ها مدون شود و به‌ صورت مکتوب به شورای هماهنگی، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و استانداری اعلام شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد اهمیت بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب را بسیار بالا دانست و اذعان داشت: هر دستگاه و سازمان یک نماینده ویژه و تام‌الاختیار در سطح معاون به‌ عنوان رابط تعیین کنند و مسئول برنامه‌های آن دستگاه به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب باشد و اهمیت ویژه‌ای به این موضوع داده شود و هم دستگاه‌ها بدانند که مسائل خود را با چه کسی باید در میان بگذارند.

طالبی در پایان روز قدس امسال را بسیار با اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: بزرگداشت این مناسبت برای همه بسیار اهمیت دارد و همه دوستان باید تلاش کنند تا بهترین شرایط را برای حضور مردم در راهپیمایی و روز جهانی قدس به وجود بیاوریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها