نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

قدرت‌های جهانی از گسترش اثرگذاری ایران در دنیا هراس دارند

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: کشورهایی که تا دیروز حاکم بر ایران بودند امروز از گسترش اثرگذاری ایران هراس فراوانی دارند.
کد خبر: ۲۹۱۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶ - 17May 2018

قدرت‌های جهانی از گسترش اثرگذاری ایران در دنیا هراس دارندبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در نشست درس اخلاق جمع فرماندهان و جمعی از کارکنان قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور اظهار داشت: اگر کسی همواره خود را در محضر الهی ببیند و در قلب خود واعظی و بازدارنده‌ای در نفس خویش و ارشاد کننده‌ای در کنار خود داشته باشد هرگز مغلوب شیطان نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تاکید کرد: بزرگترین ایمان و سرمایه برای هر انسانی این است که هر لحظه خود را در محضر خداوند ببیند.

وی افزود: چنین انسانی به قدرتی بزرگ در مقابل شیطان دست خواهد یافت و این قدرت در زندگی بیرونی او نیز جلوه‌گر خواهد شد همان‌طور که امام خمینی (ره) با چنین قدرتی توانست لرزه بر قدرت‌های بزرگ دنیا بیاندازد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز بر مبنای همین موضوع که در جهت رضایت خداوند حرکت کرده به چنان قدرتی رسیده که کشورهایی که تا دیروز حاکم بر ایران بودند امروز از گسترش اثرگذاری ایران هراس فراوانی دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار