مسئول روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان خبر داد؛

برپایی ایستگاه‌های نقاشی و قصه‌گویی با موضوع آزاد‌سازی خرمشهر

مسئول روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان گفت: به مناسبت بزرگداشت سی و ششمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، کانون پرورش فکری کودکان در لرستان ایستگاه‌های نقاشی، ادبی و قصه‌گویی برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده است.
کد خبر: ۲۹۱۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱ - 17May 2018

برپایی ایستگاه های نقاشی و قصه گویی با موضوع آزاد سازی خرمشهر«کمال گلمرادی» مسئول روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان به مناسبت بزرگداشت سی و ششمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر برنامه هایی تدارک دیده است.

وی افزود: در تمامی مراکز فرهنگی هنری استان فضاسازی متناسب با سالروز آزادسازی خرمشهر ایجاد شده است.

مسئول روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان به برگزاری ایستگاه ادبی اشاره کرد و گفت: ایستگاه ادبی با محوریت آزادسازی خرمشهر، وقایع و رویدادهای سوم خرداد در حوزه کودکان برپا می شود.

این مسئول به برگزاری ایستگاه نقاشی اشاره کرد و گفت: این ایستگاه با موضوع آزادسازی خرمشهر در تمامی مراکز فرهنگی هنری استان به نمایش گذاشته می شود.

گلمرادی با تاکید بر قصه‌گویی مربیان عنوان کرد: مربیان از روی کتاب های دوران دفاع مقدس رویدادها و وقایع آزادسازی خرمشهر را برای کودکان و نوجوانان بازگو می کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این ایستگاه ها کودکان و نوجوانان با عکاسی و نقاشی های دوران دفاع مقدس آشنا می شوند و با گل سفال کتیبه‌های مربوط به سوم خرداد را نیز می سازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار