معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی:

باشکوه‎ترین مراسم‏ مناجات خوانی در حرم رضوی برگزار می‌شود

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: در شب‎های ماه مبارک رمضان،‌ برنامه مناجات خوانی با حضور مداحان و ذاکران کشوری در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‏‌شود.
کد خبر: ۲۹۱۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۲ - 17May 2018

باشکوه‎ترین مراسم‏ مناجات خوانی در حرم رضوی برگزار می‌شودبه گزارش  دفاع پرس از مشهد، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی اظهار داشت:‌ ماه رمضان ماه خودسازی و تصفیه روح است. خداوند همه اسباب کار را در این ماه برای پالایش روح و روان از آلودگی های گناه فراهم کرده و با لطف و رحمت مخصوص خویش همه درها و راه‏‌ها را در راستای تهذیب نفس و صفای باطن و تکامل معنوی گشوده است.

وی ادامه داد: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار خوبی برای انسان‌هاست تا در کنار این سفره بزرگ و متنوع رحمت الهی بنشینند و با انواع غذاهای روحی، روح و روان خود را تقویت کنند.

حسینی تصریح کرد: امسال نیز معاونت تبلیغات اسلامی در راستای ایجاد فضای معنوی در شب‌‏های ماه مبارک رمضان برنامه مناجات‏‌خوانی بزرگی را تدارک دیده است.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی عنوان کرد: این ویژه برنامه‎ها با حضور مداحان معروف کشوری از ساعت 12 تا 2:30 بامداد در رواق امام خمینی(ره) تدارک دیده شده است که با حضور مجاوران و زائران برگزار می‎شود.

وی ابراز کرد: در سال گذشته این برنامه با استقبال پرشور و اعلام رضایت‏‌مندی زائران مواجه شد و امسال نیز آمادگی کامل برای حضور زائران و اجرای برنامه باشکوه وجود دارد.

حجت الاسلام حسینی گفت: طبق برنامه‏‌ریزی‌‏های صورت گرفته در پانزده شب اول ماه مبارک رمضان برنامه مناجات خوانی حرم مطهر امام رضا(ع) با حضور محمود کریمی در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‎شود.

وی افزود: برنامه مناجات‌خوانی در شب‏‌های ماه مبارک رمضان افزون بر رواق امام خمینی(ره) در رواق درالهدایه و مسجد صدیقی‏‌ها نیز دایر است.

انتهای پیام/ 191

نظر شما
پربیننده ها