معاون اجرایی سپاه استان قم:

تجلیل از مقام امام خمینی (ره) پاسداشت اسلام ناب محمدی (ص) است

معاون اجرایی سپاه استان قم گفت: پاسداشت امام خمینی (ره)، پاسداشت یک شخص نیست، بلکه پاسداشت اسلام ناب محمدی (ص) است.
کد خبر: ۲۹۱۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴ - 17May 2018

تجلیل از مقام امام خمینی (ره) پاسداشت اسلام ناب محمدی (ص) استبه گزارش دفاع پرس از قم، «ستار احمدوند» امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در تالار امام جواد (ع) استانداری با اشاره به برنامه سالگرد امام خمینی (ره) اظهار کرد: سال گذشته زائران تنها از پنج استان در این برنامه شرکت کردند تا روزه آن‌ها به مشکلی نخورد، سهمیه استان قم برای اعزام زائران به حرم امام خمینی (ره) حدود ۲۰ هزار نفر بود، استقبال بی نظیر مردم استان قم در سال گذشته از این برنامه، دستگاه‌های اجرایی استان را دچار محدودیت کرد.

وی ادامه داد: سال گذشته با تدابیر دستگاه‌های اجرایی آمار اعزام زائران از استان قم به حرم امام خمینی (ره) در روز ۱۴ خرداد به ۲۴ هزار نفر رسید، امسال هم این برنامه همچون سال گذشته برگزار می‌شود.

معاون اجرایی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) افزود: پاسداشت امام خمینی (ره)، پاسداشت یک شخص نیست، بلکه پاسداشت اسلام ناب محمدی است و باید شرایط را برای اعزام حداکثری زائران از استان قم به حرم امام خمینی (ره) فراهم کرد.

احمدوند با اشاره به وضعیت اعزام زائرین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: هر سال این اعزام با این ایمنی و در سلامت انجام می‌شود، زائرین در روز چهاردهم خرداد پس از نماز مغرب و عشاء با افطاری پذیرایی می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار