عضو حقوقدان شورای نگهبان دعوت حق را لبیک گفت

«محمدرضا علیزاده» با سابقه‌ترین عضو حقوقدان شورای نگهبان متولد 1330 در روستای کار‌سالار بخش زیرآب شهرستان سوادکوه است که شب گذشته پس از گذران یک دوره بیماری سخت دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.
کد خبر: ۲۹۱۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴ - 18May 2018
«محمدرضا علیزاده» عضو حقوقدان شورای نگهبان دعوت حق را لبیک گفتبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «محمدرضا علیزاده» با سابقه‌ترین عضو حقوقدان شورای نگهبان متولد 1330 در روستای کار‌سالار بخش زیرآب شهرستان سوادکوه است که شب گذشته پس از گذران یک دوره بیماری سخت دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.
 
معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، معاون بازرسی کل کشور، دادستان انقلاب اسلامی قائم‌شهر، مدیرکل ارزشیابی قضات و قائم مقام دبیر شورای نگهبان بخشی از سوابق مرحوم «محمد‌رضا علیزاده» بود.
 
بر اساس این گزارش، مراسم تشییع پیکر مطهر مرحوم علیزاده صبح امروز با حضور مسئولین، سلسله جلیله روحانیت، اعضای شورای نگهبان و نمایندگان مجلس در تهران برگزار شد.
 
قرار است پیکر مطهر این مجاهد نستوه از ساعت 14.30 امروز پس از اقامه نماز جمعه در شهر زیرآب سوادکوه تشییع و در جوار امامزاده عبدالحق (ع) زیرآب آرام گیرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار