تعداد مجروحان تظاهرات روز جمعه فلسطینی‌ها به ۶۰ نفر افزایش یافت

تعداد فلسطینی‌هایی که به دست نظامیان صهیونیست در جریان تظاهرات «جمعه وفاداری به شهدا» در شرق غزه مجروح شدند به بیش از ۶۰ تن افزایش یافت.
کد خبر: ۲۹۱۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷ - 19May 2018

مجروحان تظاهرات روز جمعه فلسطینی‌ها به ۶۰ نفر افزایش یافتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از العهد، آمار مجروحان حملات نظامیان صهیونیست به معترضان فلسطینی در شرق نوار غزه در جریان تظاهرات «جمعه وفاداری به شهدا و مجروحان» به ۶۰ تن افزایش یافت. ده‌ها فلسطینی نیز به دلیل استنشاق گاز اشک آور مصدوم شدند.

بنا بر این گزارش، صدها نفر از مردم غزه در اولین جمعه ماه مبارک رمضان در مرزهای شرقی نوار غزه راهپیمایی کردند.​ این راهپیمایی تحت عنوان «جمعه وفاداری به شهدا و مجروحان» برگزار شد.

در پی راهپیمایی بزرگ بازگشت که از ۳۰ مارس آغاز شده، تاکنون ده‌ها فلسطینی به شهادت رسیده‌اند که نقطه اوج آن، دوشنبه گذشته همزمان با انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی بود و ۶۴ فلسطینی از جمله یک نوزاد شیرخواره ۸ ماهه تنها در این روز شهید شدند.

حوادث ناگوار مرزهای غزه باعث شد، شورای حقوق بشر سازمان ملل با تشکیل کمیته حقیقت یاب مستقل در مورد حوادث غزه و نقض حقوق فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی موافقت کند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار