جمالی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

امنیت و اقتدار نظام در سایه‌ی شهداست

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی امنیت و اقتدار نظام اسلامی ایران را در سایه‌ی شهدا دانست.
کد خبر: ۲۹۱۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷ - 19May 2018

امنیت و اقتدار نظام در سایه‌ی شهداست

محمدجواد جمالی عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، درباره ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و نقش این فرهنگ بر افکار عمومی اظهار داشت: ما هرچه داریم از برکت خون شهدا و مجاهدت‌های خانواده‌های آنان است.

وی ادامه داد: ما باید در انجام وظایف خود به گونه‌ای عمل کنیم که مورد رضایت خداوند، مردم و به‌ویژه خانواده معظم شهدا قرار گیرد.

این نماینده مجلس اضافه کرد: مهم‌ترین دغدغه امروز دستگاه‌های اجرایی کشور و متولی کار بایستی وضعیت خانواده‌های شهدا و تکریم از آنها باشد.

جمالی تصریح کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اقدامات اساسی و تاثیرگذاری را بایستی صورت داد. یکی از این اقدامات برگزاری یادواره شهدا است که باعث دلگرمی خانواده‌ها و یادآوری دوران جنگ تحمیلی برای مردم می شود. انجام مراسمات اینچنینی موجب نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خواهد شد.

وی با بیان اینکه تا عمر داریم مدیون شهدا و خانواده‌های آنها هستیم، گفت: شهدای انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند تا ما امروز در آسایش و آرامش زندگی کنیم. امنیت و اقتدار نظام در سایه‌ی پر برکت شهدا پدید آمده است.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار