نخستین جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی جوانان مدافع حرم در قم برگزار می‌شود

دبیر نخستین جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی جوانان مدافع حرم، از برگزاری نخستین دوره این جشنواره سراسری در قالب‌های متنوع ادبی و هنری خبر داد.
کد خبر: ۲۹۱۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹ - 19May 2018
نخستین جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی جوانان مدافع حرم در قم برگزار می‌شود// فاصله پاراگرافها اصلاح شود/ همه اخبار قم پاراگرافها بهم چسبیده//به گزارش دفاع پرس از قم، علیرضا امیدواریان دبیر جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی جوانان مدافع حرم، امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری نخستین کنگره ملی جوانان مدافع حرم، اظهار داشت: جشنواره مزبور در قالب ادبی، شعر، داستان، مقاله، خاطره‌نویسی، فیلم مستند، پویا نمایی، تله فیلم، حوزه عکس، گرافیک و طراحی‌های گرافیکی برگزار می‌شود.
 
وی گفت: فراخوان این جشنواره در آینده‌ای نزدیک اعلام می‌شود و از افراد ممتاز ملی دعوت شده تا دبیری هر یک از بخش‌ها را به عهده بگیرند و به احتمال زیاد پیش از ارسال و تحویل آثار، کارگاه آموزش تخصصی برای متقاضیان در تمام رشته‌ها برگزار می‌شود.

امیدواریان عنوان کرد: در این جشنواره علاوه بر اینکه آثار از سراسر کشور دریافت می‌شود ارتقاءیابی آثار صورت می‌گیرد و آموزش‌های تخصصی ارائه می‌شود.

دبیر نخستین جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی جوانان مدافع حرم خاطرنشان کرد: اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی جوانان مدافع حرم بهمن ماه امسال همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت:
http://modafean-haram.com/
مراجعه نمایند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار