فراخوان ارسال مقاله به «همایش ملی توسعه پایدار» استان کرمانشاه

روابط عمومی استانداری کرمانشاه برای شرکت در همایش ملی «توسعه پایدار استان کرمانشاه؛ فرصت‌ها، چالش‌ها و چشم‌انداز» فراخوان داد.
کد خبر: ۲۹۱۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵ - 19May 2018

فراخوان ارسال مقاله به «همایش ملی توسعه پایدار» استان کرمانشاهبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، فراخوان شرکت در همایش ملی «توسعه پایدار استان کرمانشاه؛ فرصت‌ها، چالش‌ها و چشم‌انداز» از سوی روابط عمومی استانداری کرمانشاه اعلام شد.

برهمین اساس، علاقه‌مندان به شرکت دراین همایش، برای ارسال چکیده مقالات تا ۳۰ خردادماه و برای ارسال مقالات تا ۳۰ مردادماه مهلت دارند.

در این فراخوان محور‌های همایش «ظرفیت‌ها و قابلیت‌های توسعه استان»، «آمایش و برنامه ­های راهبردی توسعه استان»، «اشتغال پایدار و مولد»، «تجارت خارجی و توسعه محیط زیست استان»، «مشکلات و راهکارها»، «آسیب‌های اجتماعی و راهکارها»، «اقتصاد مقاومتی»، «تولید ملی و توسعه پایدار» و «تحلیل وضعیت ساختار مدیریت و منابع انسانی» اعلام شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه همایش واقع در بلوار شهید بهشتی، دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه رازی ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۸۲۳۸۰۷۷ تماس بگیرند.

خاطرنشان می‌شود، همایش ملی توسعه پایدار استان کرمانشاه فرصت‌ها، چالش‌ها و چشم‌انداز، ۱۴ آبان‌ماه سال‌جاری در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار