مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی:

ساماندهی گلزارهای شهدا منوط به رضایت خانواده‌های شهدا است

«محمدصادق دوخایی» گفت: رضایت خانواده‌های معظم شهدا در ساماندهی گلزارهای مطهر شهدا، شرط اصلی اجرا و انجام طرح است.
کد خبر: ۲۹۱۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴ - 19May 2018

شرط اصلی اجرای طرح ساماندهی گلزار شهدا رضایت خانواده های شهید استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از استان مرکزی، «محمدصادق دوخایی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در جلسه کارگروه ساماندهی گلزار شهدا، با اشاره به وجود گلزار‌های شهدا به عنوان پایگاه‌های مهم فرهنگی، اظهار داشت: گلزار شهدا در واقع مهم‌ترین پایگاه‌های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ غنی و ارزشمند ایثار و شهادت است.

وی افزود: حفظ و حراست از گلزار‌های شهدا، وظیفه‌ای است همگانی و بر عهده تمامی آحاد جامعه؛ چرا که شهدا متعلق به همه کشور هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی تصریح کرد: ملت ایران در قبال ایثار و از خود گذشتگی شهیدان سرافراز، دِین بزرگی به گردن دارند.

دوخایی با اشاره به بهره‌مندی از گلزارهای شهدا‌ گفت: گلزار‌های شهدا محل مناسبی به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند که با بهره‌مندی از این مکان معنوی، می‎توان نسل جوان را با آرمان‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس آشنا کرد.

وی ادامه داد: شهیدان زنده و ناظر بر رفتار ما هستند، این ما هستیم که به آن‌ها نیاز داریم و باید از تمام آثار و نشانه‌های‌شان درحوزه فرهنگی و عمرانی برای نسل آینده حفظ و نگهداری کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار