مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس هرمزگان:

ظرف هنر یکی از اولویت های قابل توجه برای ارائه فرهنگ دفاع مقدس است

سردار میرزایی با اشاره به اینکه ظرف هنر یکی از اولویت های قابل توجه برای ارائه فرهنگ دفاع مقدس است، گفت: گروه تلویزیونی بسیج ظرفیت مناسبی برای افزایش تولیدات فاخر در زمینه دفاع مقدس است.
کد خبر: ۲۹۱۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰ - 19May 2018

ظرف هنر یکی از اولویت های قابل توجه برای ارائه فرهنگ دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بندرعباس، سرهنگ دوم پاسدار «احسان اله صاحب» معاون فرهنگی اجتماعی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان هرمزگان دیدار کرد.

در این دیدار معاون فرهنگی سپاه امام سجاد (ع) با اشاره به همکاری های صورت گرفته با روابط عمومی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس اظهار داشت: با تعاملاتی که در سال گذشته صورت گرفت شاهد تولیدات خوبی در زمینه دفاع مقدس با همکاری با گروه تلوزیونی بسیج بودیم و باید این تعاملات افزایش یابد.

سرهنگ صاحب افزود: گروه تلویزیونی بسیج آمادگی دارد تا با همکاری اداره کل حفظ آثار استان تولیدات فاخری برای کنگره ملی شهدای هرمزگان در زمستان 97 به اجرا در آورد.

در ادامه این دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان هرمزگان نیز با بیان اهمیت هنر عنوان کرد: ظرف هنر یکی از اولویت های قابل توجه برای ارائه فرهنگ دفاع مقدس است و تولید انواع فیلم، کلیپ، مستند و ترانه باید مد نظر قرار گیرد.

سردار میرزایی تصریح کرد: نقش زنان را باید به عنوان یکی از مستندهای فاخر در سال 97 مد نظر قرار داد و زمینه تولید آن را فراهم کرد.

در پایان این جلسه مقرر شد در کمیته ای مشترک با حضور کارشناسان دو سازمان ضمن معرفی سوژه های دفاع مقدس، تولید کتب گویای دفاع مقدس و کارگاه های مختلف آموزشی فیلم سازی برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار