بیانیه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه؛

انتقال سفارت آمریکا، زبانه‌های آتش انتفاضه را شعله ور‌تر خواهد کرد

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: انتقال سفارت آمریکا در سرزمین‌های اشغالی به بیت المقدس، زبانه‌های انتفاضه ملت مظلوم فلسطین را شعله ورتر خواهد کرد.
کد خبر: ۲۹۱۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱ - 19May 2018
انتقال سفارت آمریکا، زبانه‌های آتش انتفاضه را شعله ور‌ تر خواهد کردبه گزارش دفاع پرس از قم، در بیانیه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه آمده است: اقدام نابخردانه و گستاخانه رئیس جمهور منفور آمریکا مبنی بر انتخاب قدس اشغالی به عنوان پایتخت رژیم اشغال‌گر صهیونیستی و انتقال سفارت‌خانه آمریکا به بیت المقدس، بار دیگر لکه ننگی بر تاریخ حیات سیاسی آمریکا نشاند و نقش لابی صهیونیسم را در تصمیم گیری‌های دولت ایالات متحده بیش از پیش آشکار ساخت.

بیانیه ادامه یافته است: این اقدام که برغم مخالفت دولت‌ها و ملت‌ها انجام شد، ظلم آشکار به ملت مظلوم فلسطین، نقض قوانین بین المللی و تحریک احساسات بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان و همه آزادی خواهان جهان بود.

بیانیه حاکی است: بدون شک این موضوع با همکاری و چراغ سبز برخی حکام مرتجع منطقه صورت گرفته و باعث گستاخی هرچه بیشتر رژیم صهیونیستی خواهد شد. تقارن این رخداد با روز نکبت و قتل عام وحشیانه مردم فلسطین از سوی تروریسم صهیونیستی خود گواه محکمی بر این مطلب است.

در این بیانیه تاکید شده است: حوزه‌های علمیه همراه با ملت مسلمان ایران و آزادیخواهان جهان و با تاسی به رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی (مدظله) و مراجع عظام (دامت برکاتهم) کشتار بی رحمانه جوانان فلسطینی در راهپیمایی روز نکبت و نیز انتقال سفارت آمریکا در سرزمین‌های اشغالی به بیت المقدس که گامی در مسیر اشغال کامل قدس شریف است را به شدت محکوم کرده و اعلام می‌دارد این اقدام ها، بر آتش خشم ملت‌های مسلمان خواهد افزود و زبانه‌های انتفاضه ملت مظلوم فلسطین را شعله ورتر خواهد نمود.

بیانیه ادامه یافته است: مدیریت حوزه‌های علمیه، ملت‌های مسلمان را به فریاد رسا برضد این اقدام جنایتکارانه فرا می‌خواند، امید است در ماه مبارک رمضان و بویژه روز شریف قدس شاهد فریادی رسا از جهان اسلام و مستضعفان جهان در برابر این رژیم باشیم.

انتهای پیام /
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار