کبوتر خونین بال خرمشهر (۲)؛

شهید احمدی اردکانی: مبادا امام امت را تنها بگذارید و باعث ناراحتی وی شوید

شهید «اسماعیل حاجی احمدی اردکانی» در بخشی از وصیت نامه خود نوشته است: من به عنوان یک فرزند و برادر کوچک شما می‌خواهم که مبادا امام امت این قلب ملت و این هدیه خدا را تنها بگذارید و مبادا باعث ناراحتی او شوید.
کد خبر: ۲۹۱۸۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰ - 21May 2018

مبادا امام امت را تنها بگذارید//////خرمشهر

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یزد، سوم خردادماه و آزادسازی خرمشهر، واقعه‌ای تاریخی است که هرگز از ذهن‌ها پاک نمی‌شود.

در عملیات غرورآفرین «بیت‌المقدس» که از ۱۰ اردیبهشت‌ماه سال ۶۱ شروع شد و تا سوم خردادماه و آزادسازی خرمشهر ادامه یافت، شهدای بسیاری خون پاک خود را نثار میهن اسلامی‌مان کردند.

رزمندگان استان یزد هم مثل همیشه با حضور مستمر خود، نقشی را در این واقعه مهم ایفا کردند و این دفاع جانانه به مردم ولایی یزد لاله‌های سرخی را هدیه کرد.

در همین راستا به معرفی برخی از این شهدای والامقام می‌پردازیم.

شهید «اسماعیل حاجی احمدی اردکانی»

اسماعیل حاجی احمدی سال ۱۳۴۱ در خانواده‌ای مذهبی در شهر «اردکان» دیده به جهان گشود و تحصیل خود را تا مقطع دیپلم ادامه داد. در دوران کودکی پدر خود را که علاقه فراوانی به او داشت را از دست داد. وی پس از اخذ دیپلم مدتی را در مدرسه علمیه تحصیل کرد و مدتی نیز به عنوان پاسدار آیت‌الله خاتمی در بیت ایشان انجام وظیفه نمود.

در دوران انقلاب فعالیت‌های زیادی داشت و در تاریخ یکم مردادماه سال ۶۰ با عضویت رسمی وارد سپاه شد و در تاریخ ۶۱/۰۳/۰۲ در منطقه عملیاتی بر اثر اصابت ترکش خمپاره در حالی‌که مسئولیت دسته لشکر نجف اشرف را بر عهده داشت به فیض شهادت نائل آمد.

وصیت نامه

من با آگاهی کامل این راه که همان راه حسین است [را] انتخاب نمودم و به ندای «هل من ناصر ینصرنی» حسین که از دهان امام بزرگ‌مان بیرون آمد لبیک گفتم.

من به عنوان یک فرزند و برادر کوچک شما مردم غیور و شهیدپرور که باعث سرفرازی اسلام در جهان هستید می‌خواهم که مبادا امام امت این قلب ملت و این هدیه خدا را تنها بگذارید. مبادا باعث ناراحتی او شوید و مبادا ناخودآگاه با رفتار و کردار خود و از کمبود‌های مصنوعی که این ضدانقلاب آمریکایی برای‌مان ایجاد کرده از هدف خود منصرف شوید و حرکت مرا حفظ کنید و با شرکت در نماز جمعه، در مقابل دشمن مشت محکمی بر دهان ابرقدرت‌های جهان‌خوار بزنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها