نانواکناری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

فرهنگ شهادت ریشه در باورهای دینی ما دارد/ اقتدار مملکت مرهون رشادت‌های شهداست

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ ایثار و شهادت، اسلام را زنده نگه داشته و عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده است.
کد خبر: ۲۹۱۸۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳ - 20May 2018

فرهنگ شهادت ریشه در باورهای دینی ما دارد/اقتدار مملکت مرهون رشادت‌های شهداست

ولی‌اله نانواکناری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، درباره ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و تاثیرات آن بر افکار عمومی اظهار داشت: این فرهنگ ریشه در باورها و آموزه‌های دینی ما دارد که در جریان هشت سال جنگ تحمیلی تجلی یافت.

وی ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت امتداد فرهنگ عاشوراست. این فرهنگ ناب، اسلام را زنده نگه داشته و عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده است، به گونه‌ای که کسی جرأت تجاوز به خاک مقدس وطنمان را ندارد.

این نماینده مجلس درباره مجاهدت‌های مدافعان حرم بیان داشت: امروز شهدای مدافع حرم در مسیر شهدای دفاع مقدس گام برداشته‌اند و برای اقتدار مملکت، حفظ ناموس و حریم اهل‌البیت (ع) جانانه و شجاعانه در مقابل گروه‌های داعشی صهیونیستی ایستادگی کردند.

وی افزود: این ایستادگی و نوع شهادت مظلومانه شهدای ما، خود ترویج فرهنگ مقاومت و شهادت است که امروز جمع کثیری از جوانان انقلابی و مومن ما خواهان حضور در جبهه‌های مقاومت هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی خانه ملت در پایان عنوان داشت: امیدوارم همگان بتوانیم با همت و تلاش مضاعف برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم و زمینه لازم را در جهت نشر مفاهیم دفاع مقدس برای نسل جدید فراهم آوریم.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها