پیام حجت‌الاسلام شهیدی در پی درگذشت مادر شهیدان افرا

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت بانوی جانباز «حاجیه خانم عصمت گرجیان» مادر گرامی «شهیدان معزز سعید، سهیلا و فروزان افرا» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۹۱۸۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲ - 20May 2018

پیام حجت الاسلام شهیدی در پی فوت مادر شهیدان افرابه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت الاسلام سید محمد علی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی درگذشت بانوی جانباز «حاجیه خانم عصمت گرجیان» مادر گرامی «شهیدان معزز سعید، سهیلا و فروزان افرا» را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان گرانقدر افرا

سلامٌ علیکم

صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والا مقام نیست.

درگذشت بانوی جانباز «حاجیه خانم عصمت گرجیان» مادر گرامی «شهیدان معزز سعید، سهیلا و فروزان افرا» را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان مشمول مقام رضا و قرین رحمت ربوبی گردند.
سیدمحمدعلی شهیدی»

بنا بر این گزارش، بانو «عصمت گرجیان» مادر شهیدان «سهیلا، فروزان و سعید افرا» در سن 79 سالگی به علت کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت به دیدار فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع این مادر بزرگوار که خود نیز از جانبازان جنگ تحمیلی است امروز (یکشنبه 30 اردیبهشت ماه) برگزار خواهد شد.

شهیدان فروزان و سهیلا افرا در 17 فروردین ماه 1367 در حملات هوایی دژخیمان ارتش بعث و شهید سعید افرا در 18 آبان ماه 1360 در حین انجام مأموریت در جاده دزفول به اهواز به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار