استاندار کرمانشاه خبرداد؛

اتمام بازسازی مدارس مناطق زلزله زده در پاییز امسال

استاندار کرمانشاه از پایان بازسازی مدارس زلزله زده استان تا فصل پاییز امسال خبر داد.
کد خبر: ۲۹۱۹۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲ - 20May 2018

پاییز بازسازی مدارس مناطق زلزله زده به اتمام می رسدبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه امروز یکشنبه در نشست پیگیری ساخت و ساز مدارس مناطق زلزله‌ زده استان کرمانشاه که با حضور رخشانی مهر، معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور برگزار شد، گفت: مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه و مجموعه ایشان، در بازسازی مدارس مناطق زلزله‌زده عملکرد مطلوبی داشتند.

وی با اشاره به خدمات نیروهای مسلح در امداد رسانی به زلزله زدگان گفت: عملکرد ارتش و سپاه در امدادرسانی به زلزله‌ زدگان به ویژه در مبحث امداد و نجات درخشان و قابل تقدیر بود.

استاندار کرمانشاه اشاره ای نیز به بازسازی مدارس نقاط زلزله زده داشت و افزود: خیرین مدرسه ساز در ساخت مدارس مناطق زلزله‌ زده خیلی خوب ما را همراهی کردند.

وی ادامه داد: تا شروع فصل پاییز ۹۷ مدارس جدید در مناطق زلزله‌ زده ساخته خواهد شد که موجی از امید در میان دانش آموزان ایجاد خواهد کرد.

رخشانی مهر، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور نیز در این دیدار گفت: از استاندار کرمانشاه سپاسگزاری می کنیم. همه مطلع اند که این مرد بزرگ و همکاران ایشان شبانه روز در تلاش اند تا مشکلات مردم در مناطق زلزله‌ زده حل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار