استاندار کرمان:

دشمنان به جای جنگ نظامی درصدد ضربه زدن به انسجام ملی هستند

«علی‌رضا رزم‌حسینی» گفت: امروز ابزار‌های مبارزه با انقلاب اسلامی تغییر کرده است و دشمنان به جای جنگ نظامی و فیزیکی، درصدد ضربه زدن به انسجام ملی هستند.
کد خبر: ۲۹۱۹۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲ - 20May 2018

توطئه های دشمنان با همبستگی ملی نقش برآب خواهند شدبه گزارش دفاع پرس از کرمان، «علی‌رضا رزم‌حسینی» استاندار کرمان در ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ضمن تأکید بر لزوم تبیین اقدامات و دستاورد‌های انقلاب اسلامی در برنامه‌های بزرگداشت بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، اظهار داشت: با ایجاد همگرایی، می‌توان در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستاد و به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دست یافت.

وی ادامه داد: یکی از اهداف انقلاب اسلامی ایران، مردم محوری و تکیه بر حضور آنان بوده است و در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز در هر کجا که نیاز به حضور مردم بوده، در صحنه حاضر شده‌اند.

رزم‌حسینی افزود: ۱۴ خردادماه به‌عنوان یک روز تلخ در تاریخ ملت ایران ثبت شده است و در این روز مردم از گوشه گوشه کشور برای حضور در آئین تشییع پیکر حضرت امام راحل در تهران حضور یافتند.

وی از خردادماه به عنوان ماه حماسه‌های بزرگ یاد کرد و اظهار داشت: خرداد، ماه فتح خرمشهر است که فرزندان این مرز و بوم در کمال اخلاص در مقابل صدام که از حمایت‌های ابرقدرت‌ها برخوردار بود، با کمترین تلفات بیشترین پیروزی را به دست آوردند.

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: باید همواره شهدا را به یاد آوریم و پیروزی‌های سوم خردادماه را به نسل‌های جوان انتقال دهیم.

وی گفت: اگر همبستگی ملی داشته باشیم و گوش به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) باشیم، توطئه‌های دشمنان به شکسست منجر خواهد شد.

رزم‌حسینی گفت: دشمنان از مسیر فضای مجازی نیز درصدد انجام برخی اقدامات برای رسیدن به اهداف خود هستند که نمونه این اقدامات را در اتفاقات دی‌ماه سال گذشته مشاهده کردیم.

وی گفت: ولایت فقیه یکی از دستاورد‌های مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برگرفته از آموزه‌های دینی است و در این ایام باید بازتعریفی از اهداف انقلاب اسلامی صورت گرفته و کار‌های مورد نیاز برای تداوم انقلاب تبیین شود.

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: امروز ابزار‌های مبارزه با انقلاب اسلامی تغییر کرده است و دشمنان به جای جنگ نظامی و فیزیکی، درصدد ضربه زدن به انسجام ملی هستند.

وی اظهار کرد: ظرفیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در حدی است که بتواند به خوبی خود را اداره کند و در این زمینه باید با توجه به جوان‌گرایی و انتخاب مدیران دل‌سوز و پاک‌دست پیش رفت.

رزم‌حسینی تاکید کرد: نسل امروز پرسش‌هایی دارد که علما و صاحب‌نظران باید به درستی در راستای پاسخگویی مناسب به این قشر انتخاب کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار