فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:

هدف اصلی دشمن فاصله انداختن بین مردم و سپاه است

«حسن حسن‌زاده» گفت: دشمنان می‌خواهند بین رکن اساسی نظام یعنی مردم و رکن اساسی اقتدار ملی یعنی سپاه فاصله بیاندازند.
کد خبر: ۲۹۱۹۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶ - 20May 2018

هدف اصلی دشمن دشمن فاصله انداختن بین مردم و سپاهبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، سردار «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، برجسته‌ترین الگو‌های سپاه پاسداران در برهه کنونی را شهید حججی، سردار شهید همدانی و سردار سلیمانی دانست و اظهار داشت: دشمن به دنبال فاصله انداختن بین مردم و سپاه است. آن‌ها همواره می‌خواهند بین رکن اساسی نظام یعنی مردم و رکن اساسی اقتدار ملی یعنی سپاه فاصله بیاندازند و امروز هیچ احدی نیست که شک کند بسیج و سپاه خود مردم هستند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: پیروزی و موفقیت‌های بسیج و سپاه در حقیقت همان توفیقات مردمی است و جز این نیست؛ سپاه خدمت‌رسان، ایثارگر، جان بر کف و از آن خود مردم است.

حسن‌زاده گفت: امروز در نقطه اوج حمایت مردم از سپاه و بسیج قرار داریم و مردم به‌خوبی نهایت فداکاری و ایثارگری سپاه را می‌شناسند.

وی بابیان اینکه امریکا و اسرائیل با اصل جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی مبتنی بر موازین ناب اسلامی در تقابل هستند، ابراز داشت: تهدید‌های آمریکا نمی‌تواند خدشه بر نظام مقتدر ایران وارد کند و در این چهار دهه، علی‌رغم تلاش استکبار برای عدم موفقیت ایران، امروز شاهد رسیدن به پیشرفت‌های بزرگ در علوم مختلف هستیم؛ لذا این تهدید‌ها تنها فرصتی برای شکوفایی اقتصادی و بالندگی ما خواهد بود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: اختلافات ما با آمریکا ریشه‌دار در قرآن و تقابل جبهه حق و باطل است و با انعقاد مواردی مانند برجام قطعا برطرف نخواهد شد.

حسن‌زاده اضافه کرد: تا زمانی که بر اصل وحدت تاکید داشته باشیم و با اتکا بر توان داخلی مشکلات خود را حل و از تکیه‌بر بیگانگان اجتناب کنیم، هیچ تهدیدی از دشمن نمی‌تواند بر جمهوری اسلامی کارساز شود؛ لذا امروز باید فارغ از سلیقه‌های سیاسی و حزبی بااقتدار و صلابت و رمز وحدت در برابر دشمن ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار