اولین جلسه ستاد بزرگداشت سوم خرداد در گرگان برگزار شد+ تصاویر

اولین جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت سوم خرداد استان گلستان با حضور اعضای این ستاد برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۱۹۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹ - 20May 2018

به گزارش دفاع پرس از گرگان، اولین جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت سوم خرداد به ریاست «عبدالرضاچراغعلی» مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان، مدیران اجرایی ادارات استان و به دبیری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان، امروز در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان برگزار شد.

اولین جلسه ستاد بزرگداشت سوم خرداد در گرگان تشکیل شد + تصاویر

سرهنگ «مسعود جمشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان در این نشست، ضمن گرامیداشت سی و ششمین سالگرد حماسه سوم خرداد و آزادی خرمشهر و تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد امسال تجمیع و در اختیار استانداری و سایر دستگاه ها و نهادهای اجرایی استان قرار داده شده و همه ادارات با مشارکت شایسته خود در اجرایی شدن این برنامه ها اهتمام ورزند.

وی ضمن قرائت دستورالعمل سی و ششمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، به تشریح برنامه های این ستاد پرداخت و افزود: کارگروه‌‌های این ستاد تشکیل و تاکنون بیش از 500 برنامه به دبیرخانه ارسال شده و از جمله مهمترین این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری همایش یادیاران در گنبد و رونمایی از 7 عنوان کتاب دفاع مقدس چاپ اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان اشاره کرد.

این مسئول افزود: برگزاری کرسی تلاوت قرآن مجید در مسجد قرارگاه لشکر 30 گرگان، همایش قرآنیان استان گلستان در مصلای نماز جمعه گرگان، عطرافشانی گلزار شهدای سراسر استان، دیدار با جانبازان و شهدای عملیات بیت المقدس و انجام تبلیغات محیطی در ادارات و معابر عمومی و برگزاری مسابقات متنوع ورزشی، فرهنگی و ادبی از جمله مهمترین برنامه‌های ستاد گرامیداشت سوم خرداد در استان گلستان است.

جمشیدی از تمامی نهادها و دستگاه های اجرایی استان درخواست کرد تا همکاری لازم را بر طبق دستورالعمل ارسالی با دبیرخانه ستاد بزرگداشت سوم خرداد، داشته باشند و گزارش مصور برنامه های خود را به این دبیرخانه ارسال کنند.

در ادامه «عبدالرضا چراغعلی» مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان گفت: سوم خرداد بهانه خوبی است که ما به نسل جوان متصل شویم و از همه عزیزان خواهشمندم در راستای تبیین بهتر و موثرتر حماسه آزادسازی خرمشهر اهتمام ویژه و شایسته‌ای داشته باشند.

وی از همه دستگاه های اجرایی استان خواست تا در اجرای برنامه های ستاد گرامیداشت سوم خرداد، تعامل و هماهنگی‌های لازم را با دبیرخانه این ستاد برقرار کنند.

در پایان، غفاری مدیر کل امور بانوان استانداری گلستان گفت: برای چگونگی ایجاد ارتباط با نسل جوان می بایست از ظرفیت جوانان استفاده و ایده های نو و جدید برای این مهم بکار برده شود.

وی افزود: انتظار می رود در یک اعتبار مجزا نکوهداشتی برای بانوان ایثارگر استان برگزار و با تشکیل تیمی مجرب خاطرات بانوان رزمنده استان جمع آوری و در قالب کتاب و هنر به نسل جوان منتقل شود.

اولین جلسه ستاد بزرگداشت سوم خرداد در گرگان تشکیل شد + تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها