مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی خبر داد؛

پخش زنگ مقاومت آزادسازی خرمشهر در خراسان شمالی

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی از پخش زنگ مقاومت آزادسازی خرمشهر از بلندگوهای سطح شهر خراسان شمالی خبر داد.
کد خبر: ۲۹۱۹۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ - 20May 2018

زنگ مقاومت آزادسازی خرمشهر از بلندگوهای سطح شهر خراسان شمالی پخش می شودسرهنگ «احیاءمحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در بجنورد اظهار داشت: در روز سوم خرداد ساعت 11 همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، زنگ مقاومت و مارش پیروزی از بلندگوهای سطح شهر توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان پخش می‌شود.

وی افزود: در تمام نهادها، ادارات، مدارس، مراکز آموزشی و دستگاه‌های اجرایی استان نیز راس ساعت 11 روز سوم خرداد، نواختن زنگ مقاومت، مارش و گلبانگ پیروزی اجرا می شود.

امیری عنوان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به همراه تمام دستگاه‌های اجرایی استان در روز پنجشنبه 3 خرداد ساعت 16:30 قطعه شماره یک مزار مطهر شهدا در بقعه متبرکه امامزاده سید عباس (ع) بجنورد را غبارروبی و عطرافشانی می‌کنند که شهرداری مرکز استان شستشوی قبور مطهر شهدا و تهیه 300 شاخه گل برای گلباران را بر عهده دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و ستاد نماز جمعه از ظرفیت ائمه جمعه استان در تشریح و تبیین حماسه عظیم فتح خرمشهر در نماز جمعه 4 خرداد استفاده می کند و مقرر شده بخشی از خطبه ها به این موضوع و همچنین قرائت بیانیه و وصیت‌نامه یکی از شهدای عملیات بیت المقدس اختصاص یابد.

وی افزود: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی، سازمان تبلیغات اسلامی استان و بنیاد شهید استان موظف هستند از ظرفیت ائمه جماعات در تبیین و تشریح حماسه فتح خرمشهر در سخنرانی‌های بین الصلاتین در سه روز گرامیداشت استفاده کنند و از راویان دفاع مقدس جهت روایت‌گری دعوت به عمل آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها