القدومی در دیدار با امیرعبداللهیان:

سکوت در برابر انتقال سفارت آمریکا به قدس مایه تأسف است

نماینده جنبش حماس در ایران سکوت برخی کشورهای اسلامی در برابر انتقال سفارت آمریکا به قدس را مایه تأسف دانست.
کد خبر: ۲۹۱۹۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱ - 20May 2018

سکوت در برابر انتقال سفارت آمریکا به قدس مایه تأسف استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، خالد قدومی نماینده جنبش حماس با حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل دیدار و گفت‌وگو کرد.

نماینده حماس در تهران موضع‌گیری رئیس جمهور آمریکا را سبک‌سرانه خواند و گفت: ما با مقاومت به مقابله با آمریکا و رژیم صهیونیستی برخاسته‌ایم. وجود ۶۲ شهید در راهپیمایی بازگشت به سرزمین اصلی آن هم در یک روز، گوشه‌ای از جنایاتی است که ماهیت واقعی آمریکا و رژیم صهیونیستی را افشا کرده است.

خالد قدومی ضمن قدردانی از رهبری، دولت و مردم ایران در حمایت از فلسطین اظهار داشت: سکوت برخی کشورهای اسلامی و عربی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی، تداوم محاصره انسانی غزه و شهرک سازی مایه تاسف است.

در همین حال، دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل نیز در این دیدار گفت: مقاومت فلسطین اجازه بقای سفارت آمریکا در بیت المقدس را نخواهد داد و مقاومت تنها عنصر تضمین کننده حقوق مردم فلسطین است.

امیر عبداللهیان با اشاره به تبعات شناسایی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی آمریکا گفت: زمان به نفع رژیم صهیونیستی نیست و مقاومت فلسطین اجازه بقای سفارت آمریکا در بیت المقدس را نخواهد داد و مقاومت تنها عنصر تضمین کننده حقوق مردم فلسطین است.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها